August 8, 2011

Tak Tau Tajuk!

settle mengemas dapur, basuh pinggan sume terus siap2 nk ke tesco plak.. owh, tapi tunggu ayah aku g keje dlu..

masuk je tesco, tmpt pertama yg diterjah adalah cool bloggggg!! ini adalah wajib teramat sgt kalo g tesco.. tak sempurna hari aku kalo g tesco tapi tak beli cool blog.. boleh terbayang2 nnti.. akak aku p berbaris mengorder n bayor.. aku order kat akak aku jer.. nk 2 chocolate milk tea.. sedap je request kan..
  betul2 dpn ngan cool blog nie, ada lar yg tmpt yang offer naik motor ke keter nie sume.. sekali miqhael nampak, terus berdiri dlm troli smbil tunjuk arah ni 'nak.. nak..'

alahai budak.. comel betul time ko ckp 'nak.. nak..' tue.. so, aku ngan adik aku pun deal lar dengan org yg jaga tue.. ktorang mintak yang ada remote control.. so adik aku boleh controlkan..
  sekali kaler pink je lar yang ada remote.. lagik 1 da ada budak naik.. pink pun pink lar.. janji boleh gerak.. hahahha.. tapi baru pusing seround 2, org yang jaga tue bagi yang lain.. kaler biru plak.. sbb budak tue da settle naik.. so kita tukar keter lar yerk..
  biru plak.. kemain seronok dia berpusing-pusing dlm tesco tue.. pastu mulut pun kemain meriuh je lar.. yang tak leh blah, muka mmg kerek gilerrrrr!! hahhaha..

A'el.. A'el.. mcm2 lar ko nie dik..

adik aku pun seronok je mengcontrol remote tue.. tah kemana2 je dia hantar anak buah dia tue.. owh, nie 1st time dak kecik nie naik benda2 mcm nie.. kalo g giant SA tue slalu naik yg bunyi2 tue.. yg sblh KFC.. tue pun betul2 dpn cool blog gak..
  bape tah caj nya.. aku pun tak ingt..

settle layan miqhael naik nie, baru ktorang pusing2 tesco tue.. akak aku nk carik cap utk miqhael.. ada yg ktorang jmpe, tapi besor skit bila dak kecik tue pakai.. so xjadi beli..

eh, tujuan utama g tesco nk beli cool blog je punnnnn!!

=p

No comments: