August 23, 2011

Metrojaya Sale @ PICC

hari sabtu ari tue pun, ktorang berdua masak lauk yang simple2 je utk berbuka.. lauk simple ktorang paham2 aje lar yerk.. confirm main cmpak2 goreng2 jerk.. hahhaha.. dok perabiskan stok lauk yang ada.. kang da cuti raya keras bedengkang plak dlm fridge nnti..

settle buka tue sume, dlm kol 8 lebih aku ajak marniey tmn g Metrojaya Sale kat PICC.. marniey da pegi dulu malam2 sblm tue.. aku je yg tertinggal ketapi! hahhaha..

misi adalah nk carik baju utk miqhael n adik2 aku pnye t-shirt.. ingtkan nk ke Sogo sana.. tapi kemalasan tahap maximum! sib bek lar ada metrojaya sale nie.. try lar mengusha ape2 yang patut..

end up aku dpt baju miqhael selai jerk.. pnye lar aku belek telek sume tak berkenan.. haihhh.. sib bek lar ada 1 tue yg aku berkenan..

kemeja utk adik aku, aku rembat kat luar metrojaya sale.. tinggal nk carik utk adik bongsu aku jerk.. confirm carik kat johor nnti..

=)

No comments: