August 4, 2011

Bogel Menuju Tuhan by Zahiril Adzim!

sape da baca buku Zahiril Adzim?? Bogel Menuju Tuhan??

aku dpt baca pun sbb pinjam dari Lis.. tQ kak kasik pinjam ini buku yerk..

tapiiiiikan... aku mmg nk carik 1 copy utk aku...

owh, ayat dia dlm buku nie sgtttttt bestttttttt!!

malam bila tah aku pegi pinjam dari Lis, smpai umah terus aku layannnnnnn jugak baca buku tue.. mlm tue jugak aku habiskan.. pastu aku citer kat marniey, minah tue pun tumpang baca sma.. hehehhe..

ini petang mau kasik pulang buku nie pada puan empunya.. tq bangat ye kak.. =)

ape yang best?? ntah yerk.. aku suka ayat yang ZA guna.. sgt simple tapi penuh maksud mendalam.. pastu ada gak utk kekasih hati tunang dia.. utk Shera Ayob.. mcm2 lar lagik..

yang paling aku suka 'Dia & Aku Kata', 'Itu Ada Jawabnya' n of coz lar 'BMT' sendiri.. tapi mmg sume2 yang ada dlm tue sume besttttttttt!!!

nie aku amek skit dari Itu Ada Jawabnya..

setiap kemarahan yang terpacul
setiap herdik yang timbul
setiap garangnya kata
setiap bengisnya suara
percayalah itu kasih jawapannya

kalo nk tau ape citer sebenar Itu Ada Jawabnya, carik lar buku BMT dari ZA nie yerk..

=)

1 comment:

HarLisz said...

yeay..aku suka buku ni sangat..rugi sape yang tak beli buku ni