August 9, 2011

Meronggeng Berdua Ke KSL Mall =)

hari sabtu adalah hari untuk berbuka bersama kawan2.. =)

plan nie pun thru twitter sajerk.. hahhha.. alang2 aku balik jb, aku roger lar si Casper bgtau.. terus dia ajak berbuka bersama.. on ajer lar yerk.. so decide hari sabtu.. sbb jumaat cik kak tue keje.. kang rushing plak..

so sabtu adalah hari yg sesuai.. so Casper pick up aku dlm kol 4.30pm cmtu.. ktorang terus g booking tempat kat Senibong sana..
 booking tempat, sekali harung ktorang order menu berbuka utk 4 orang..

settle order sume, wajib lar cik kak sorang nie bawak aku jenjalan kan.. ater da lama x ronda2 jb.. nk g City Square dulu2 da penah pegi.. tapi nie pun da bertahun2 tak jejak sana..  

end up Casper bwak aku g shopping mall baru.. kat area ape tah.. KSL Mall.. owh, aku asik lar salah menyebut tau.. asal aku sebut je confirm jadik KLS Mall.. smpai ke sudah okeh kena bahan ngan Casper dlm twitter..

hampehhhh kooooo!! nnti aku bukak citer tembelang ko baru tauuuu!! huhuhu..

smpai kat mall tue, wajib lar amek gmbor tiang parking nie yek.. kang ada menggagau carik parking.. tapikan, laluan nk ke parking dia seram siot aku tgk.. kemain lagik lar berkorner utk naik every level kan..

kalo aku yang bawak tue, confirm tak lepas! hahahha..

owh, pusing2 kat sini aku perembat cardigan sajerk.. casper pn merembat sama.. dia org pertama yang merembat.. hahhaa.. pastu alang2 nmpak ada JCO kat sini, aku tapau lar utk org2 yang berada di rumah!

kol 6.45pm cmtue, ktorang da gerak keluar.. bergerak ke tmpt berbuka semula.. sib bek dekat jer.. x jauh mana pun..

=)

No comments: