August 9, 2011

Diari Ramadhan 1432H : Day 6

dari shopping mall, moh lar bergerak ke senibong plak yerk.. kang nngis plak mmber lagik 2 orang x dpt berbuka.. ater, ktorang berdua je yg tau meja mana menu ape ktorang booking kan.. yg lagi 2 orang dtg makan terus.. hahhaha..

sblm turun, wajib bergambar dlu.. muka happy disimbahi cahaya sunset! eh2, ada perasan something yang berubah tak pada cik kak sorang tue??

dia beli baju kat KSL Mall tue, terus pakai okeh.. tapi aku xmau mention kat mana dia tukar baju.. hahhaha..
parking yang mmg nk full da.. ktorang pun park bawah pokok jer.. tue pun sib bek abg yg jaga parking tue tunjukkan.. kalo tak gagau gak lar nk carik parking.. time nie da kol 7.05 lar gitu..

turun keter, sila lar menapak yerk..
ktorang makan kat Selera Senibong Seafood nie.. kat sini byk pilihan lagik.. tapi sbb malas nk berjalan jauh, amek je yang mana smpai dlu.. heheheh..

owh, area sini mmg makan menghadap laut.. tapi bila pk tkut hujan, ktorang amek meja yg belah dalam..
ikan pari bakar (smbal dia sodapppp.. tapi pedas skit)
kerang bakar! marvelesssss.. aku je yang mengopek mengadap.. yg lain sume fed up bila kopek2 kerangnya tak terbukak.. tension je dorang.. hahahha..
tom yam cmpur! boleh lar..
sotong goreng tepung + telur dadar..
kangkung goreng belacan + sambal belacan n ulam..

owh, sila percaya yerk.. aku makan bertambahhhhhh!! hahahah.. naik lar jawabnya berat aku.. minum plak ktorang order jus tembikai 1 jug.. sng skit.. xpyh nk kira ikut cawan..

settle makan sume, bayar then challo ke port seterusnya..

aku, casper n mira gerak ke Pandan.. nk mengusha baju raya.. aku nk carik kebaya nyonya.. ada jmpe kat sini.. tapiiiiiiiiiiiii Rm120 utk baju sahaja.. pada aku mcm tak berbaloi jerk.. nnti nk try carik kat jalan tar lar..

ke korang ada tau mana2 port yg ada jual kebaya nyonya sepasang?? sekali ngan kain terus..

dari pandan, mira terus balik.. tapi aku ngan casper smbung pencarian ktorang ke Smart plak.. hehehe.. xpuas hati pnye pasal kan.. sini lagik punah harapan.. tak nampak pun baju kebaya nyonya.. langsung tak ada pilihan..

tapi aku rmbat 1 baju kurung kat sini.. RM100 sepasang.. boleh lar.. memuaskan hati sendiri, dari tak beli ape2 langsung!

Casper, tq belanja mcd drive thru yerk.. seronok miqhael belasah fries mcd tue.. eh, tau tak.. aku nk kuar petang tue, miqhael bantai melalak okeh dlm umah.. hahhaah.. sian ko kena tinggal dik.. aku balik malam tue, kemain seronok dia.. siap tunggu dpn pintu..

ye2.. mak ngah bawak balik mknan kesukaan awak.. makan lar yer..

=)

No comments: