August 1, 2011

Maybank Treats Fair 2011

hari ahad nye plak, pepagi aku da gerak g umah akak aku.. pepagi aku tue xda lar pagi bebenor yerk.. tapi pnye bijak pandai, lupa nk bawak baju keje utk ari isnin!! yaribaaaa.. ape lar yg ko ingt kan yaty oiiii?? da mcm nenek umur 80 thun jerk.. asik lupa tak sudah!

smpai umah akak aku, ape lagik kejenya, melayan miqhael lar sementara yang lain nk bersiap2.. ktorang nk ke MV.. owh, lupa plak.. ibu aku turun SA sbb ada kazen aku tunang.. kazen aku tunang hari aku ada bowling, so terpaksa lar aku skip..

budak kecik tue kan, makin tok dia ada, mcm2 pangai dia tunjuk.. naik pening tok nya.. hahahha.. sabor tok ye.. nie baru sorang.. tunggu cucu da berdua esok..

ke MV sbb ada Maybank Treast Fair! nie yang akk aku nk pegi sebenornya.. tapi kita kasik makan siap2 kat umah yerk.. dtg MV terus tuju sini jerk.. sib bek ktorang ngam2 parking mmg kuar kat sini.. jadinya tak yah lar nak menawaf MV tue..

yeaaahhhhh.. check ur CC points here.. pastu jalan lar carik ape barang yang korang nk redeem..

orang jgn crita lar yerk.. mmg pacccckkkkkkeddddd gegilerrrrr.. da lar ktorang ngan stroller nye lagik.. ater, si kecik tue tdo kan.. sian plak nk dukung jerk.. kang ada berlanggar2 kepala dia ngan siku orang2 kat situ..

sbb akak aku da tau dia nk redeem ape, so sng je lar yerk.. terus tuju ke tempatnya.. aku tumpang sekaki utk redeem ape2 yang patut! ahahhaha.. upah okeh.. upahh..

kat sini tmpt ktorang redeem.. Q kat sini pun leh tahan gak lar panjang.. tapi nsib baik laju je gerak Q nya..

akak aku nk redeem smart TAG! so, aku tumpang redeem Maybank pnye casing utk letak access kad tue.. sbb design dia tanteeekkkk bangattttttt!! disebabkan tanteeeekkkk bangat, aku pun up utk redeem menatang tue 2.. hehhehe.. 1 aku amek design bunga2, 1 lagik design bulat2.. simple n nice!

settle redeem kat sini, pusing2 gak tgk ape2 yang menarik, tapi takde ape lagik da.. owh, sebelum balik tue redeem gak aiskrim Baskin Robbins.. pastu balik rumahhhhhhh!!

otw nk smpai umah tue lalu tol batu tiga.. dpt lar akak aku rasmikan smart TAG yang dia redeem.. owh, kalo tengok pangai jakun dia dlm keter, mmg tah hape2 jerk.. ktorang adik beradik kalo menjakun mmg over sgtttt!! hahahahaha..

=p

No comments: