August 17, 2011

Mendobi Di Malam Hari

hari sabtu malam, adalah hari mendobi utk aku ngan marniey.. eh, baju aku da 2 minggu dlm bakul tue.. huhuhu.. nk angkut ke kereta pun da nek senget da aku.. marniey gelak jer..

port mcm biasa lar.. dkt kedai dobi layan sendiri presint 15 sana.. pegi lepas berbuka sume, pstu smpai sana sangap nk menunggu mesin tue berpusing..
itu cik kak tengah menghilangkan kebosanan..  eh tunggu 26mins utk mesin basuh tue berputar pun mmg nek mengantuk giler.. aku nasib baik lar ada bb kan.. layan je lar baca timeline kat twitter.. tue yang smpai jadi insiden sorang mak cik tue tnye lain, lain yang aku jawab.. huhuhu.. malu tauuuu!!

owh, nk tau ke ape insiden nye?? tak yah lar ek.. heheheh... okeh2.. aku citer..

aku ngah khusyuk tahap maximum layan timeline.. marniey duk je kat sblah aku.. then datang sorang mak cik nie dok tengok2 keadaan dlm dobi tue.. pastu benti dpn ktorang..

bla bla bla bla.. praktikal ker??

cer korang bygkan, bila korang tgh khusyuk mengadap something, tiba2 orang tnye. then korang dengar yang belakang jer..

aku ingtkan mak cik tue tanya ktorang praktikal ker?? pastu aku tengok marniey diam jer.. xkan nk biar mak cik tue tnye sorang2kan.. so dengan confidentttttttttt tahap maximuuuuummmmmmm!! aku pun jwab..

eh, tak lar mak cik.. ktorang bukan praktikal kat sini.. ktorang dtg basuh baju je kat sini..

muka mak cik tue pun jadi lain bila dgr jwpn aku.. pastu smbung lar borak2nya.. bila mak cik tue da blah, aku pn tnye marniey..

eh, slah eh jawapan aku yg mula2 tadi??

ape ko jawab?? mak cik tue tanya guna mesin basuh nie praktikal ker?? yang ko jwab ko bukan praktikal kat sini kenapa?? macam lar mak cik tue tak tau sini tmpt basuh baju.. hahhahaha..

siot koooo!! ko dgr soalan mak cik tue bukan ko nk jawab.. da aku tengok ko diam, aku jwb je lar.. aku pn dengar hujung2 jer..

da ktorang berdua bantai ketawa terbahak2 dlm tue.. sib bek time tue mmg tinggal berdua je.. xda orang lain.. kalo ada wat malu jerk..
aku ngan marniey suka tengok budak yang chubby tue.. cute okeh muka dia.. menonggek je jalannya.. hehehhe..

owh, ingtkan nk g beli kek SR.. sekali p jengah, SR da tutup.. terus meroyan kat twitter..

=p

No comments: