August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Ayat untuk entry kali nie kena skema skit.. Hehehe..

Esok insyaAllah kita sume akan menyambut ketibaan Syawal yang kita nntikan & meninggalkan bulan Ramadhan yang telah kita lalui lebih kurang sebulan..

So sempena bulan Syawal yang mulia nie, saya menyusun 10 jari memohon ampun & maaf sekiranya saya ada terkasar bahasa dlm mana2 entry saya, mengguris hati sesiapa dengan kata2 saya **almaklum lah mulut boleh tahan penuh dengan makian sentiasa kan?? Hehehe..** ada kelakuan saya yg menyinggung hati sesape.. Ampun n maaf dipohon yerk..

Utk my besties marniey, ekin, kucai, amie, anis & aien ampun & maaf dipinta ye if aku ada wat silap pape kat korang.. Mulut aku nie kan kadang2 main zass ajerk.. Hehehe..

My geng menjoyah di twitter sape lagik kalo bukan #apepuntakboleh n #makcikkaripap (u know who u r kan??) mintak maaf ye kot2 tgh seronok menjoyah kat twitter tue ada yg korng berdua terguris or terasa ke kan.. 0 -0 okeh.. Naik raya nnti kita smbung gurau2 kucing kita k!!

Utk rakan2 di twiiter & fb, sama jugak ye.. Ampun dan maaf saya pohon andainya ada sebarang kesalahan yg sy da lakukan..

So, akhir kata dari saya.. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.. MAAF ZAHIR DAN BATIN buat semua yg membaca blogku yg x seberapa ini..

Owh, kitorng 1 family balik Melaka hari raya pertama nnti.. Lepas da settle sume urusan kat JB.. Doakan perjalanan kami sekeluarga selamat ye..

Enjoy ur Hari Raya okeh!!


2 comments:

OmeAnat Aminuddin said...

selamat hari raya #maillambung.. wahh! raya sakan ko kn nok..anyway, jemput bertandang rumah #makcikkaripap sabtu ni 10 Sept dari jam 2 - 7 ptg.. mai jgn x mai.. #apepuntakoboleh pun dh di invite.. dia kate bab mkn serah kat dia..insyAAllah dia mai..ibarat irama & lagu..xdpt dipisah..aduiii la.. ;p

yaTy ♥ said...

dear #makcikkaripap! mintak ampun mintak maaf byk2 tak dpt nk penuhi ko pnye jemputan ke open house.. aku kena balik jb minggu ini.. ayah #maillambung ada operation ari jemaat nie.. next time ko buat makan2 utk #maillambung n #apepuntakboleh saje yerk.. biar ktorang yg melantak kaw2.. hehehe..