August 18, 2011

Diari Ramadhan 1432H : Day 15

hari isnin ari tue, aku buka pose kat luar lagik.. kali nie ngan Lis plak.. kebetulan dia nk bawak mak dia berbuka luar, dia ajak lar aku join sekali..

balik kejer, terus chow balik umah untuk bersiap.. coz da janji ngan Lis kol 6.30 kat umah dia.. kena lar kuar awal.. jalan nk ke Equine sana boleh tahan jammed jugak petang2..

tempat di tuju adalah kat Warung Pak Maidin.. sini pun ada wat buffet jugak.. ktorang smpai dlm kol 7 cmtu.. so port mmg da reserved sesiap.. smbil tunggu nk amek makanan, layan lar cite Kasih Alia kat tv3 nun hah..
nie nasi yg aku amek.. ikutkan da penat makan nasi, tapi bila tengok lauk pauk yg meriah, kena gak lar amek nasi.. hahhahaha..

sume lauk dia berasa.. mcm2 pilihan lauk yg ada.. aku of coz lar amek lauk paru lebih sikit.. favourite aku tue.. hihih..

masuk je waktu berbuka, sume khusyuk mengadap pinggan sendiri.. hahahha.. eh, lupa lak.. husband Lis pun follow kitorang.. last minute, coz dia tak jadi nk berbuka ngan geng2 dia..

mcm2 ada kat sini.. murtabak, ABC, daging bakar, ayam bakar, kambing bakar.. mcm2 lar.. so duduk je lar makan smpai kenyang..

settle makan, ktorang pun gerak balik. tapi singgah kat Giant SK dlu.. carik barang skit.. pastu terus challo balik putrajaya..

aku smpai umah, terus singgah umah ekin.. sbb nk amek barang.. pastu alang2 mika berjaga, layan lar dia main.. smbil bergosip ngan ibunya.. huhuhu..

dkt kol 12 baru aku balik umah.. pastu kebabooommm tdooooo..

=p

No comments: