August 18, 2011

Hari Minggu Ku!

hari minggu ari tue, aku p jengah kat sebelah MOF.. situ kan ada bukak khemah yang gabak wat jualan utk hari raya kan.. mcm2 gak lar ada dlm tue..

plan asal nk carik baju utk adik aku.. pusing pnye pusing, xda pun yg aku berkenan.. heheheh..

so masa pusing2 tue, jmpe lar booth Nestle.. so mcm2 lar produk Nestle ada jual kat situ.. n yang paling penting sekali, wajib lar aku rembat air milo kotak kan..

kat booth Nestle nie aku borong coklat kit kat 5 bar yang besar, milo fuze 3 in 1 pun pack yang besar gak.. pastu air kotak milo aku amek 2 pek.. maknanya 12 kotak..

eh, murah okeh air kotak milo yg diorang jual kat sini.. slalu kalo 1 pek yang ada 6 kotak tue, kat luar pun da jual RM7++ kan? kat sini baru RM6 je 1 pek.. ikutkan hati aku, nk rembat 1 carton terus.. tapi sbb pikir takde orang nk tolong angkutkan.. jadinya amek 2 pek saje lar.. ater, parking da lar mmg ke main jauh lagik kan.. keliling2 booth tue mmg da full aje parkingnya..

settle beli kat Nestle, terus chow gerak ke presint 15 sana.. tue yg dpt rembat kek SR.. hehehhe..

owh, skang ngah ada jualan sale metrojaya kat PICC nun.. weekend nnti lar kot nk jengah..

=)

No comments: