August 10, 2011

Sentap Lagik!

malam isnin hari tue, budak kecik nie sentap lagik dengan aku.. eh, bukannnn.. mak ngah dia yang sentap ngan dia.. hehhhe..

kisahnya dia amek songkok daddy dia atas meja.. pastu dia pakai.. aku baru nk snap pic dia bersongkok, dia da bz nk tanggalkan songkok tue..

mcm biasa.. mak ngah dia pun sarung smula songkok kat kepala dia..

jap lar dik.. mak ngah amek gmbar dlu..

pun sama gak.. tak smpat nk amek, dia da sibuk tanggalkan.. tue buat muka konon2 cute lar kan.. wpun mmg cute, mak ngah tetap nk sentappppp!!

terus lar kuar ayat sentap aku..

da2.. g men jauh2.. jgn dekat2 ngan mak ngah..

mak ngah tak sayang dia da.. mak ngah syg baby jer..

baby.. baby.. mana baby nie.. nape bby kuar lambat nie.. cpt lar kluar.. mak ngah nk men ngan baby..

bila dia dengar bby je, laju je amek botol air dia, dtg kat aku smula.. aku pun buat dek jer kat dia.. smbil dok panggil baby.. baby..

terus lar dia bawak diri ke sana tue hah.. smbil mencebik kan muka.. wat muka kesian kan.. hahahaha.. aku time nie da tahan gelak jerk..

tapi ingt aku smpai ati ke tgk rupa dia gitu.. terus lar panggil dia smula..

meh kat mak ngah syg..

sib bek ko pndai dtg kat mak ngah.. hah, terus lar kena gomol ngan aku.. huhuhu..

owh, aku takut2kan dia panggil momok2 sbb dia sibuk nk main dlm bilik yang gelap kan.. bila aku msuk bilik akak aku, tak smpt bukak lampu lagik, dia pun da momok2 kan aku smula..

hampeh pnye anak buah.. da reti cakp nie, ko men ajuk je ape org ckp kan..

=p

No comments: