August 15, 2011

Diari Ramadhan 1432H : Day 10

hari ke 10 ramadhan ari tue mcm biasa gak.. menu berbuka sume akak aku beli kat opis dia.. kalo nk tunggu aku p beli kat bazar ramadhan putrajaya nie, nampak gaya nye kol 7 lar baru aku g amek akak aku.. nak parking kemain payah lagik kat sini..
settle berbuka tue, ktorang siap2 nk ke tesco plak.. susu miqhael kat umah mak cik yang jaga dia da habis.. stok kat umah pun takde.. so mmg kena keluar gak..

yang si kecik tue plak, time orang nk kluar lar dia start mengantuk.. cer kalo time tak kluar, time tue lar dia aktif sesangat.. boleh aku nk pakaikan dia sandal dia, dia men lari2 dari aku.. wajib lar kena cekup ngan aku kan..

masuk keter, kena ekon terus lelap.. huhuhu.. so kat tesco kena lar carik troli yang boleh letak bby tdo tue kan.. wpun bby ktorang nie kakinya da terjulur keluar dari tempat tue.. hahahah.. tetap gak BABY!
cool blog adalah wajib! aku beli 2 skali.. 1 chocholate blog.. 1 lagik chocolate milk tea..

nape lar kat alamnda takde jual nie.. kalo x, lagik best.. hari2 pekena cool blog!

=p

No comments: