October 19, 2010

Transformasi Miqhael..

tadi cite pasal akak aku, skang nak cite transformasi budak kecik nie..

ape korang ingt keje gomen je ada men transformasi2 bagai, budak nie pn ada okeh.. hehehe..

miqhael 010

masa dlm hari.. time nie lum balik johor lagik kalo tak silap aku.. tue rambut pacak daddy dia pnye kerje.. hhehehe..

korang tengok dlm pic nie cm cerah kan.. sungguh di luar jangkaan.. hahhahaa..

soalan pertama aku pada akak aku; ‘bby putih ke gelap?’ hahhaha.. jwpn akak aku, ‘entahlar.. tak tau nk ckp..’

mine!2115-1

nie masa kat jb.. 1st time aku jmpe miqhael.. aku habis kursus tue jer terus blik jb.. reaksi pertama aku lepas nmpak dia..

gelap nye baby..

asal takde isi nie?? kata 3 kilo.. tapi kering je sume2 nie..

hahhahaha.. gile kejam okeh ayat mak ngah dia.. iyer.. dia masa dalam hari mmg berbirat gelapnya.. but slowly2 dia tkar warna.. makin cerah..

dia dlm hari nie mmg aku tak dukung pn.. takat pegang2 men2 tangan gitu jer.. ater, kecik sgt.. berani lar aku nk pegang kan.. ada patah budak nie aku kerjekan nnti..

tapi hasil pembuangan dia sume2 tue aku reti n berani lar nk bersihkan.. kaki dia jgn cite lar.. mmg halus jerk..

mine!2570

nie kali ke2 balik jb tengok dia.. n time nie dia da berisi n cerah skit.. so aku da berani lar nk dukung2 dia.. kalo dukung pn kena kendong kat dada jer.. lum lagik dukung kat bahu.. ater, bdan nye lmbut lagik kan..

mine!2623

lepas da habis pantang n baru je lepas wat majlis potong jambul dia..

lain giler muka dia botakkkk.. hehhehe..

mine!2788

nie dia nk msuk 3 bulan tak silap aku..

time nie da pandai da amek gambar senyum2.. kalo tak dia pandang je kamera tue.. tak tau nk buat ape.. time nie da cerdik skit.. huhuhu..

mine!2948

skang da mkin pndai.. pantang nampak kamera menyengih jer.. tapi kena ikut mood dia lar..

skang pn da mkin sihat dan membulat.. sronok tengok dia mcm nie.. lagik wat ko geram2 kat dia..

kadang2 kalo ngah dukung dia, kalo geram sgt, aku peluk je kuat2.. hahhaha..

dia da pandai menceceh nk ajak borak.. ke main pnjg lagik kalo bagi dia berborak..

da pandai tarik kaki sendiri nk msukkan dlm mulut.. nie aku penah shout2 kan ari tue..

kalo time bgi susu plak, dia suka tolak2 kepala dia ke belakang.. kadang2 kepala dia skit je lagik nk cium lantai.. dia pn da suka lembik2 kan badan dia..

skang nie dia da bz nk meniarap plak.. sebelum2 nie pn dia da boleh meniarap, tpi kalo da 2x dia try, tak boleh pusing gak, dia surrender je terlentang smula..

tapi smlm, ngam2 5 bulan 1 hari, gigih dia meniarap smpai berjaya.. wpun tiap kali meniarap tangan sebelah sure terkepit kat badan pnye.. eh, smlm je dia meniarap dlm 3 kali okeh.. pastu sibuk mengundur ke belakang.. hahhaha..

wpun kerenah dia da mcm2 skang nie, satu benda je yang mmg senang ngan dia..

IMG00349-20101010-0858

mine!3148

mine!3174

dia nk tdo mmg senanggggggggggg sgttttttttttttttttt!!! takde nk ngamuk2 pnye.. asal dia da mmg ngantuk sgt2 tepuk2 sure tdo pnye..

baik tinggal berdua ngan aku atau ngah jalan2 pn sama jer..

dia ngamuk kalo susu lmbt jerk.. nie mmg tak leh nk wat ape lar..

=p

love you so muchhhhhhhhhhhhhhhhh rayyan miqhael!

No comments: