October 8, 2010

Breakfast Open House..

pagi hari ahad last week plak, ktorang ada invitation utk open house.. tapi utk sesi breakfast.. hehhehe.. nie jmputan ofismate akak aku.. merangkap ofismate yang akak aku tmpng g keje tue..

ktorang gerak dlm kol 9 lebih.. tak jauh pn.. kat seksyen 10 tue jer..

IMG00250-20101003-1028

ktorang smpai je umah kak ina nie, mkanan da penuh atas meja.. tinggal nk ngappppp msuk mulut sajer..

kalo tak silap aku, dia jemput ofismate2 yg lain gak.. tapi ktorang smpai awal.. then ada lagik sorang kakak gak yang smpai..

IMG00251-20101003-1029

ada laksa johooooorrrrrr… serius, da lama gile tak makan laksa johor nie.. then ada gak bihun sup & soto nasi impit..

IMG00254-20101003-1032

nie plak bahan2 smpingan utk laksa johor, bihun sup & soto.. aisay, lupa nk snap smbal belacan plak.. mmg kaw2 lar yer smbal belacan kak ina nie.. sedap ko makan ngan laksa johor tue..

IMG00253-20101003-1032

pastu ada plak roti jala n kuah kari nie..

cuba teka aku makan ape dlu?? hehhehe..

memula makan bihun sup dlu.. coz nasi2 impit nie aku kurang skit, melainkan makan ngan kuah kacang.. da selesai bihun sup, aku bntai makan laksa johor plak..

uiiiii, sodapnya… nak2 bila ko makan guna tangan kan.. baru lar terasa nikmat kelazatan sebenar laksa johor tue.. iyer, aku mkn laksa johor ngan tangan jer..

letak spageti tue, curah kuah byk2, letak timun hiris tue skit n letak smbal belacan.. pastu gaulkan sume skali, baru aku ngapppp!! mmg sodapppppppp!! jgn ko pelik tgk aku mkn laksa jhor pakai tangan je yer.. balance kuah yang lebih2 kat pinggan tue kasik hirup jer.. tapi nie kt umah orang, takkan aku nk wat gaya mcm tue plak kan.. kalo kat rumah sendiri, itu adalah acara wajibbbb!! hehehe.. =p

IMG00252-20101003-1030

time ktorang makan, budak kecik nie kak ina pegang.. dia tak mau tdo lagik.. ater dia kalo nk tdo pn, nk kena ada candu dia dlu.. baru dia blh tdo.. hehhehe..

IMG00255-20101003-1155

selesai makan, ada mesyuarat pintu plak.. hehehhe.. yang pmpn kat sini, yang lelakinya mesyuarat kat meja makan.. hahhahah.. sib bek tetamunye 2 family je baru kan.. ada lar masa nk sembang2 gak..

ktorang gerak blik dlm kol 12 lebih.. coz ada benda lain lagik nk kasik settleeeeeeeee!!

=)

No comments: