October 19, 2010

Ibu Mengandung Yang MOK MOK MOK!

mlm tadi masa dok tengok tv, smbil2 men ngan miqhael sume, n BIL aku ngah wat keje kat lappy dia.. skali boleh plak belek2 pics time miqhael kecik2.. then jmpe gak pics time akak aku nk deliver budak kecik nie..

eh, nie 1st time okeh aku tengok pics tue.. huhuhu..

eh, bukan pics tengah beranak tau.. pics sblm2 nk beranak.. time kena admit dlm spital..

Prenatal Mummy & Baby Miqhael 529

ceh2.. cover perut ngan slimut lar konon.. pdahal perut da mcm ape jer.. belon da aku rasa..

Prenatal Mummy & Baby Miqhael 542

seeeeeeeeeeee.. gile pnye membulat ke depan perut akak aku nie..

owh, time dia nk bersalin nie kan, aku ada kursus induksi.. so, xda lar aku nk menempel sama kat spital.. hehehe.. padahal time check up slalu je aku follow.. frust okeh tak dpt tgu kat spital..

Prenatal Mummy & Baby Miqhael 533

Prenatal Mummy & Baby Miqhael 537

Prenatal Mummy & Baby Miqhael 539

makan tetap makan okeh.. mana penah dia tinggal kan makan.. pantang nampak mmg sedap je dia ngapppp..

nie yang makan kat dlm wad, yang dia ajak BIL aku makan kat bawah smbil layan tengok final piala thomas pn smpt lagik okeh.. hahhaha..

naik dari layan piala thomas tue baru air ketuban dia pecah.. sib bek tak pecah masa kat bawah tue kan..

Prenatal Mummy & Baby Miqhael 544

yeaaaaaahhhhhhhhhh!! da keluar budak kecik nie.. wpun kena vakummmmm!! sib bek tak kena bedah.. ater vakum tue pn da smpai tak boleh nk sedut si miqhael nie.. hehheeh..

ank buah aku nie face up.. tue yg payah nau nk kluar.. tapi alhamdulillah, slamat jugak..

miqhael 006

sgt halus okeh budak nie.. wpun berat dia 3.03kg masa lahir.. tapi alahaiiiiiii.. halus bebenorrrrrrr!!

mummy ko melantak ke main lagik miqhael oiiii.. tah mane tah g isinya.. hehehhe..

eh, pic atas nie cara bedung moden okeh.. ank buah aku nie kluar2 hospital terus rimas ngan bedung n bekung.. dia lagik suka takde benda2 yang balut2 dia..

sib bek ko tak meragam masuk angin segala bagai kan..

huhuhuhu..

=)

No comments: