October 28, 2010

Terpikat Dengan Kasut Ituuuu..

sebelum ktorang g pasar tani utk makan char kuey tiaw tue, aku singgah kat kedai bwh umah dlu utk beli ammeltz yoko yoko..

ater, lengan n bahu kanan mmg sengal giler.. aku rasa mcm nk cabut je dlu lengan belah kanan nie.. bila da elok nnti pasang balik.. nsib lar sedar diri nie bukan robot kan.. muahahhaa..

mana tak sakit, aku leh bantai tdo dpn lappy kan.. mmg terbaik pnye tdo.. pastu satu benda pn tak sedar.. maniey ketuk pintu blik baru aku bangun.. alarm clock pn takde function da time nie.. hahahhah..

IMG00583-20101026-2159

sib bek la kat kedai bwh tue ada menatang nie.. kalo tak, aku tak tau nk tenyeh ape.. sehari suntuk kat ofis, nk wat amenda pn tak menjadi.. asik lar duk picit2 lengan n bahu jer.. hanginnnn betul..

standard ek harga dia RM11.50 tue?? ke harga nie mahal ek?? aku men bantai jer.. dari aku tanggung skit kan..

skali mlm tue kak lyn kata menatang nie leh wat tulang reput! terus tak jadi nk tenyeh lagik.. skali je aku sapu tenyeh kat lengan.. hah, nie sape2 yg tau sila lar bagi info yerk..

sharing is caring rite?? =)

tajuk entry pasal kasut, tetibe cite ammeltz yoko2.. hahaha..

ye2, nk bagitau lar nie..

IMG00579-20101026-2128

masa pegi kat pasar tani tue, lepas makan char kuey tiaw saje je lar jalan2 kat gerai2 yang ada.. skali terjumpa ngan gerai yang jual ksut2 wedges nie..

memula wat tak nampak jer, tapi macm eh2, singgah lar kejap.. hahhaha..

belek pnye belek aku tertarik ngan salah satu kasut yang ada kat ats nie.. design dia sume simple2 jer.. tapi bila try kat kaki, mmg best.. ringan jer wedges dia..

cer teka yg mana aku berkenan??

IMG00580-20101026-2131

nie hah, yg  tetengah tue.. yang ada tali kat belakang.. serius aku ckp mmg sedap gile pakai..

yang wat aku tertarik lagik ngan kasut nie, sbb keliling wedges tue dia warna warni.. comellllllll!!!

tapi apakan daya.. ngak ada sizeeeee! sedih gile okeh..

boleh yg tnggal size 39.. 37 takde pn.. huarrgggghhhhh, besar okeh pakai size 39 nie.. bruk giler.. kalo besar skit je takpe gak.. nie byk lagik ruang utk kaki kat belakang tue.. ishhhhh!!!

tapi xpe, da pesan kat akak tue suh sorokkan size 37 kalo da ada nnti.. hahahha.. gile pnye orang kan.. siap pesan suh sorok tue.. sib bek akak tue layan kan jer..

eh, murah okehh.. RM20 sajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

nk ksut tue… nk ksut tueeeeeeeeeeeee!!

~~~~~

No comments: