October 11, 2010

Projek Jumaat.. =)

hari jumaat, lunch hour adalah sgt lama kan.. so biasanya sama ada aku blik umah untuk kong kalikong dlm bilik.. or aku p memana lar ngan ofismate aku.. hehheh..

so, last week ktorang ke alamanda jer.. coz ofismate aku nk carik hadiah utk bufday best fren dia.. ater, da kena perli2, tak reti2 lagik nk p carik hadiah ke kan?? hahhahah..

IMG00269-20101008-1319

smpai alamanda, ktorang terus tuju al-ikhsan.. coz dia nk carik t-shirt je bagi BFF dia.. lama gak lar psing2 dlm tue carikkan t-shirt yang ikut bajet Ain nie..

choice tak brape byk sgt lar.. kalo ada yang ktorang berkenan pn, size plak gabak2 jerk.. aisayyy!! pusing pnye pusing, last2 ain gak yg jmpe.. tapi bkn mcm kat pic atas nie lar yer, dia beli yang lain.. simple n nice.. =)

IMG00271-20101008-1327

settle kat al-ikhsan, ktorang g gift deco nie plak.. cik kak sorang tue nk carik kotak ngan kad.. hehehhe..

aku slalu gak beli kotak hadiah kat sini.. tapi tak lama tak singgah.. skang nie mkin byk pilihan..

IMG00272-20101008-1327

IMG00273-20101008-1327

hah, plih je lar nk pesyen cmne pnye kotak.. nk corak ape, warna ape sume yerk.. meriah je kotak2 dia kat sini..

harga kat sini pada aku okeh lar.. idak ler smpai mencekik darah sgt.. tapi kalo dpt kedai yang RM5 tue lagik syiooookkk.. kat alamanda mana ada kan.. so, terjah je lar mane kedai yang ada..

settle beli kotak, ktorang g makan kat food court jer.. tetiga amek sizzling pnye menu.. **pics tarak.. coz da lapar sgt.. hehhee..**

tapikannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn…

IMG00270-20101008-1322

masa kat al-ikhsan, nmpk kasut futsal adidas warna pink nie.. **dlm pics mcm merahkan?? tapi sbnrnya pink..**

humakaihhh.. awat harga smpai RM249!!! me kena menabung lar dari skang.. kasut futsal skang da nk nazak.. ater, netball pn aku bantai ksut tue, futsal pn aku pakai ksut tue.. mana tak jahanam kan..

tapi takpe lar.. tunggu lar dlu.. mane tau akan2 dtg ada yang pinkkkkkkk dia byk skit.. baru syiiiooooookkkk nk beli n pakai.. leh jadi pinky lady nnti.. hahhahahah…

huh, skang pn terbyang2 ksut tue..

**ayahhhhhhhhhhhhh!!! tak mau bagi sumbangan ikhlas ke kat anak ayah nieeeeeeeeeeeee???? hehhehehe..**

No comments: