October 21, 2010

Buat Housemate Aku..

eh korang berdua..

yer, korang berdua wpun aku tau sorang je yang baca blog aku.. petang nie korang da blik umah kan??

hari nie last kan korang pnye persidangan kat KLCC tue??

cis, wat smpai sana wat pe.. wat je lar kat PICC.. ada gak CC kat belakang.. hahhaha..

korang kena blik ptg nie gak ek.. sbb kalo tak nnti aku kena tdo sorang2.. coz esok aku ada program di pagi hari..

aku bukan berani pn tdo sesorang.. tgl sorang2 xpe.. tdo sorang2 kat umah dimalam hari, mmg aku seriau.. huhuhu..

 

**sbb da xda benda nk wat, aku wat lar entry nie.. hahhaha**

3 comments:

lily lotus said...

kalau tidur sorang bebaik kay :P

::Em Hej:: said...

eleh..korang lagi selalu tinggal aku sorang2 tau..aku selalu tido sorang2..tatut..tp terpakse..hohoho..

yaTy ♥ said...

Kak lily,
Kalo kna tdo sesorg, yaty g umah akak la.. Hahaaha..

Maniey,
Hehehe.. Tuntutan keluarga beb kalo aku x tdo umah tue..
:)