October 22, 2010

Sempatkan Jugak..

untitled

hahhahhaha… see.. smpt je kan aku menyabar sepasang kasut.. padahal niat g alamanda smlm sbb nk tmn ofismate aku tue makan mcd jer..

ater dia da kemaruk ngan mc chicken + cheese..

eh, korang tau tak kat mcd, mc chicken tue korang leh add cheese.. tapi ada lar charge utk 1 slice cheese tue.. tue pasal ofismate aku tue da kemaruk.. org da teringin, kte teman je lar kan.. hhehehe..

da tapau mcd, saje ronda2 japs.. ater nk mkan  situ kemain ramai org.. bek tapau jerk..

skali termasuk kat vincci plak.. hahhaha.. termasuk kooooooo.. tak sengaja pn terlangkah msuk dlm vincci tue…

IMG00511-20101021-1504

nie lar kasut yang aku da terbeli masa kat vincci tue.. seee seeee.. terbeli jugak term yang aku pakai..

padahal duit da tak brape nk ada.. hahhahaha..

IMG00512-20101021-1504

aku beli sbb aku tak penah ada kasut yang kain denim.. blh tak guna alasan nie.. hehehhe..

xpe lar.. da selamat beli pn.. tinggal nk pakai jer..

ada sape2 nk ajak keluar?? nk pakai kasut baru.. hahhahaha..

=p

No comments: