October 11, 2010

29 Syawal 1431H..

jumaat ari tue last syawal rite?? baru lar ktorang berkesempatan nk g umah mak ngah ktorang kat Subang.. nie kira ayah aku pnye akak lar.. masa raya ari tue pn da jmpe kat Melaka.. so, nie kira proper skit lar yer kte dtg beraya.. tapi ttp pakai baju biasa.. hahhahah..
plan memula nk g lepas blik keje terus.. tpi ble pk2, mak ngah aku blik lmbt, so ktorang gerak lepas maghrib.. dkt2 kol 8 gak lar.. tak jauh pn.. subang jer..
cm biasa  kalo da jmpe fmly mak ngah aku nie, boraknya mmg penuh ngan gelak ketawa jer.. hehhehe.. =)
mlm tue mkn nsi goreng + satay.. nie pn pak ngah aku g tapau jer.. coz mak ngah aku tak dan nk wat keje masak2 nie sume, cucunye tak sihat.. memerap je ngan dia..
IMG00279-20101008-2218
nie lar budak tak sihat tue.. zara.. cucu sulong mak ngah n pak ngah aku.. comingggg sooonnnnn ada lagik sorang.. hehhehhe..
owh, tue dia ngah tunjuk IPAD baru dia kat pak long dia..
mantap okeh kecik2 da ada IPAD.. ko hado??? aku pn tarak!! sadissss!!! hahhaha..
mlm tue ktorang layan dendam kuntilanak.. pastu blik duk tegak je dlm keter.. heheheh..
=)

No comments: