May 20, 2011

Suatu Ketika Dahulu!

keje aku time lunch hour kan dok p men congkak kan.. so kat dlm bilik kelab tue ada lar tmpal gmbar2 aktiviti dlu2.. tah zaman tahun bila tah.. aku pun tak tau..

pusing pnye pusing, jmpe gambar nie.. hehehheeh..

IMG04068-20110513-1941

sasaran adalah org yang di depan sekali.. yang kaki kanan berbalut bandage kat lutut tue hah..

pestime aku tgk mmg da terbahak2 bila tau sape gerangan org nie.. hahhahaha.. **gelak setan**

gomooooookkkkkkkkkk ehhhhhhh dluuuuuuuuu.. semangattttttt!!!

IMG04102-20110514-1302

mamat nie plak, kebetulan masa ping pong ari tue, aku nk g fotostat borang yang diorang tanda2 point utk ping pong.. yang sedia ada tak cukup.. so kena lar p fotostat..

pnye malas nk amek pass aku dlm hbg, aku pinjam lar pass yang ada atas meja tue hah.. kebetulan, ownernya tgh main.. aku men amek je pass, pastu jerit jer ‘wei, pinjam.. nk g fotostat jap!’ owner nya pun angguk jer lar.. tapi muka time tue tak brapa nk rela bila aku pegang pass dia..

otw nk ke ofis tue, aku belek lar pass nie.. skali terbahak2 terus aku ketawa bila tengok gmbar pass dia..

giler lar perubahan koranggggg.. ketara gilerrrrrrrrrrrr!! smpai skang mmg jadi bahan je ngan aku..

nk tau ker rupa dorang skang cmne?? hah, tunggu aku amek gmbar dorang curik2 yerk.. aku terror bab2 amek gmbar curik2 nie.. huhuhu..

wei beb, peace no war okeh!! jgn dendam ngan aku plak jaja pics korang dlm nie.. **wink wink wink**

=p

No comments: