May 18, 2011

R.A.N.D.O.M #2

entry permulaan selepas blogger.com down ari tue yerk.. kasik aku carik idea nk menceceh smula k.. hehhehe..

aku nk tepek pic time GFs aku men volleyball last week.. this time candid + random pnye pics.. kalo ikutkan mmg byk pics nk tepek, tapi aku amek yg selected je lar.. hahahha..

malas ar nk tepek smua..

IMG_1339

sementara tunggu games, kita wat nota utk exam dlu yerk.. ater, time aku ngan kak wati tdo umah ain, ktorang da mmg kacau dia wat nota exam.. hahah..

pastu p layan plak maharaja lawak kan.. lagik lar nk kena ‘adjust’ nota exam dia.. cian dia.. hehhehe..

IMG_1360

IMG_1428

IMG_1430

payung kuning aku yang dorang bawak ke hulu ke hilir.. ater, panas membahang kan time tue.. ada payung pun mcm takde payung je atas kepala.. xda beza.. huhuhu..

time pmpn pnye games, yang lelaki dok tepi court kasik support.. cmtu gak time boys pnye games.. ktorang support sesama sendiri!

IMG_1446

xtau lar kerja sape nie smpai bola pun leh landing hujung ranting tue hah..

IMG_1448

IMG_1452

jual jual.. lelong lelong.. hahahhaha.. lapor ek korang..

tue memasing dok balun roti sardin ngan roti canai yang aku beli pagi tue.. makan ramai2 rebut2 baru syiookkk!!

IMG_1509

siap ada khemah ko.. ko hadoooo?? nan hado kan?? hihihi..

group ktorang nie jer yang smpai pasang khemah.. pastu tikar smpai 2 lagik.. yang tak menahan tue, da petang2 skit ktorang siap bantai tdo atas tikar.. wat lelap2 mata kejap..

da panas membahang, mata nk bukak pun tak larat jerk.. dapat pejam 5 10 mins mmg bestttt!!

=)

No comments: