May 24, 2011

Sejuk Pun Akhirnyaaaa..

ari jumaat ari tue, kuar awal 30mins dari masa rehat.. sbb nk pegi bengkel keter..

itu SAA da membahang yang hamatttt.. aku pun da nek tak tahan duk dlm tue.. hahhahaha..

setelah di pasak2 kat tinge kawan aku, akhirnya dia bawak jugak kan.. tue pun setelah dia sendiri merasa bahangnya duduk dlm SAA.. hahhahah..

IMG04193-20110520-1233

ke dengkil lar kita yerk.. owh, jalan ke sana of coz lar ada org tunjukkan.. aku mana hapal jalan selain dari dlm putrajaya nie.. kekadang nk ke Equine pun blh gagau silap jalan.. lagik lar nk ke dengkil kan..

smpai kat kedai, sumeeeeeeeeeeenya kwn aku yg crita ngan tokei kedai.. aku da pesan kat dia siap2 suh dia ckp..

nnti ko eh yang ckp ngan org tue.. aku tak tau nk ckp ape..

hah, yer lar.. aku ckp kan..

prung prang prung prang lar dia ngan tokei tue.. aku dengar jer.. pastu smpaikan brita kat BIL aku.. ble tak tau nk ckp, aku pas gak kat kwn aku.. dia gak yg kena ckp.. ater, aku bukan tau pun menatang ape yang nk kena betulkan.. hahhahah..

bila BIL aku bg green lite, hah tokei, jalaaaannnnnn.. kasik sejuk ini ekon keter..

IMG04192-20110520-1233

ape ek tokei tue buat.. tukar suis, msuk minyak, masuk gas.. hah, gasak lar nk buat ape pun.. asalkan ekon tue function smula..

sblm g sini aku da isi gas gak kat P15 sana.. tapi tahan 3 4 hari jerk.. hampagas betul..

n yeaaahhhh.. skang udah sejukkkkkkkkkkkkkk!! tq fren!! owh, petang nie mau kasik basuh ini SAA.. sian ko berdaki byk da.. huhuhu..

=)

No comments: