May 4, 2011

Lawatan Muhibbah Di Malam Hari!

hohohohoo.. sory darling ku.. forgot utk wish bufday to my beloved lalinkkkkk!!! hahhahah..

J1555555

sape lagik beloved lalink aku kalo bukan David Robert Joseph Beckham nie kan.. happy 36th bufday darling!! owh, bufday dia 2 Mei ari tue yerk.. muahahhaha..

since bila aku mnat n jatuh cinta pada dia?? since 1998!! so sendiri kasik kira bape taun da aku fall in love ngan dia.. poreber my love okeh.. wpun muncul 10 christiano ronaldo.. takde nye aku nk beralih arah..

IMG03916-20110429-0017

IMG03915-20110429-0017

balik dari mamak aritue, singgah kat sini buat lawatan muhibbah.. hehhehe..

actually nk mintak tolong repairkan something.. sib bek menjadi wpun utk sementara.. tq yerk!

alang2 da wat lawatan muhibbah nie, confirm lar ceritanya berpanjangan kan.. owh, sms yang aku dpt tue pun aku kasik jaja kat sini gak.. terbahak2 dorang ketawa.. hampeh okeh korang.. pastu siap berimaginasi yang melebih2 plak.. wacchhhhaaaa gak korg nie nnti..

balik umah mandi2 terus kebabooomm tak ingt pape da.. hihihi..

=)

No comments: