May 11, 2011

Kejohanan Bola Tampar JPM!

hari jumaat last week, aku ngan kak wati tdo umah ain.. sbb hari sabtu pagi tue dorang berdua ada bola tampar.. aku plak ada bowling.. tapi bowling aku lewat skit lar..
so pepagi sabtu tue kol 7.15 da gerak ke pancarona sana.. tapi aku p singgah beli dorang berdua pnye bekfast dlu.. demand ooo memasing.. nk roti kosong ngan roti telur.. tak agak2.. hahahha.. momantai, mamak dekat je kat P18 tue..
da tapau dorang pnye bekfast, p hantar kat dorang, then aku ke mamak smula.. join the club plak.. pastu baru gerak ke pancarona smula..
IMG_1380-1
IMG_1384-1
disebabkan kat pancarona nie court nye ada 3 sajerk, jadinya 2 court utk games lelaki, 1 court utk games pmpn.. nk tunggu turn utk 1 court tue mmg berzaman lar..
munch_2011_05_08_231247
sedihhhh okehhhh x dpt tgk dorang pnye 1st games.. smpat tgk games first dak2 lelaki jerk.. time dorang lawan ngan SPA..
munch_2011_05_08_231306
aku smpai kat alamanda, msg2 lar ngan ain.. alhamdulillah, 1st games dorang ngan Research, dorang mng!
IMG_1525-1
IMG_1419-1

IMG_1432-1
IMG_1437-1
IMG_1467-1
IMG_1486-1
IMG_1494-1
owh ya.. the girls jmpe smula ngan team ILKAP.. tapi ttp tak berjaya nk tebus kekalahan masa karnival sukan ari tue.. tapi point much betterrrrrrrrrrrr dari yang karnival sukan lar.. tak jauh sgt ketinggalannya..
aku tak ingt lar bape point utk lelaki n pmpn.. tapi kalo tak silap aku, team pmpn sama  point dgn ILKAP.. tapi ILKAP dapat masuk stage seterusnya sbb diorang kira purata ape kebenda tah.. aku pun tak amek port sgt..
xpe korang sume.. lum ada rezeki lagik.. teruskan training korang okeh!! chayokkkkkkk!!
owh, aku sekadar penjerit di tepi court sajerk.. hahahhah.. dengan payung kuning aku.. panas membahang okehhhh.. wajib lar aku bawak skali payung aku tue..
=p

No comments: