May 5, 2011

Kenangan With My BFF!

OMGGGGGG!! seriously, bila aku dpt mms gmbar2 nie dari my BFF, mmg melayang2 kenangan time skewl dlu.. gosssshhhhh!! cpt nye masa berlalu kan..

DSC01280

1st mms yang aku dpt dengan pesanan “Ti, ingt x biz card nie?”

hahahhaha.. biz card ko.. ko hado?? hihihi..

korang ada wat jugak ke kad gaya gini dlu?? yang isi kat borang, plih design ape kita nak, pastu pos kan borang tue skali ngan payment.. next few weeks, ko dpt lar kad nie..

ktorang dlu time skewl, mmg suka wat kad nie.. nie aku buat backgroud britney spears sbb my BFF nie suka gile ngan britney.. eh, background beckham wajib lar lagik byk aku ada kan.. pastu cm kelakar siap ada wish2 kat belah atas tue.. hahahha..

eh, skang ada lgik ke benda nie??

 

DSC01289

2nd mms from my BFF! “beb, hpfly 1 day ko kembali btdg mcm nie..hpfly aku plak kekal btdg hga akhir hyt.. amin..”

pic nie zaman 2004.. kalo tak silap time nie ngah jalan2 kat city square.. kat situ level atas2 byk mesin utk amek gmbar mcm nie.. tukar je lar duit ngan token mesin tue..

babe, hopefully aku kembali bertudung.. 1 day nnti.. InsyaAllah..

DSC01290

3rd mms “kenangan muda mudi.. heheh..”

hahahhaha.. mmg kenangan sesangt okehhhh!! byk lagik kenangan kte berdua.. rahsia ko rahsia aku.. ape aku rasa, ape ko rasa sume kita share.. toooooooo many things yg kte share berdua..

i love u babe!! miss u so muchhhhhh!!

=)

No comments: