May 31, 2011

Sampai Tertido

mlm jumaat tue, ktorang smpai umah pak cik aku around kol 9.. utk majlis berinai nie tak ramai sgt lar jemputannya..

so, smpai2 jer terus carik port tmpt duduk yang da mmg ada sedara mara ktorang.. sng nk bercerita.. time nie org sume da start makan2.. majlis berinainya pun da nak habis..

owh, rupanya part pengantin tukar2 baju tue adalah sebelah petang.. time ktorang merayau kat SP.. hehhehe..

utk majlis berinai nie pun, aku tak ada amek gambar ape pun.. ater, miqhael asik berkepit jerk.. da mcm rupa anak mak ngah dia plak berkepit nye.. jatuh saham mak ngah dikkk!! hahhaha.. eh2, mak ngah dia pun da rupa bibik gak.. muahhahaha..

IMG04248-20110527-2243

IMG04249-20110527-2243

adam, anak kazen aku.. hah, hamek.. da smpai terlelap atas kerusi.. ater uminya ckp dia mmg kol 10 da tdo.. tue yang atas kerusi pun atas kerusi lar.. ngantuk sgt lar tue.. hihihi..

masa malam nie ktorang dijamu ngan nasi lemak n kuih muih.. sbb terliur tgk smbal nasi lemaknya, aku pun jamah lar skit nasi lemak.. miqhael pun makan skit je mlam tue.. sah2 da kenyang ngan fries n bubur mcd! huhuhu..

ktorang balik dalam kol 11 lebih gak lar.. BIL aku tak ikut yg time malam nie.. konon2 nk study sbb esoknya ada exam.. eleh, itu alasan je yerk.. padahal dia nk layan Maharaja Lawak.. lagik mau kelentong ktorang.. hahhaha..

=p

No comments: