May 26, 2011

Sandal Pertama Saya!

akhirnya.. dpt gak miqhael sandal yang dia boleh pakai utk berjalan.. sblm2 nie asik sarung ksut yang tak bertapak keras jerk..

last week ari ahad ktorang ke Plaza Alam Sentral.. aku nk carik baju utk jadi pengapit bulan 6 nie.. masa pegi dulu2 da ada survey, da jmpe da yang berkenan.. tapi kena tunggu dlu lar.. sbb time tue kan ngah mok2.. skang nie da kurang mok2 nya.. huhuhu..

bila da kurang mok2 baru boleh beli.. pastu bila mok2 smula, peram je lar baju tue.. hahahhaha..

settle beli baju aku, kita turun bawah.. jenguk2 kat al-Ikhsan jap..

mine!3795

daddynya seboleh2 nk beli kasut.. aku ngan akak aku dok pasak suh amek sandal je dlu..

ater, dak kecik nie cpt berpeluh.. sblm2 nie kalo pakai kasut, bila bukak je kemain wangi lagik baunya.. hahhahaha.. jadinya baik biar dia pakai sandal sajerk..

kasut2 tue tunggu dia da besar2 skit.. baru smart pakai kasut.. nie dok test kasut pun, kemain setoit jer kakinya dlm kasut..

mine!3796

da bersandal nie, jalan kat mall mmg biar dia jalan jer.. tapi aku pimpin lar.. kang ada ke mana2 anak buah aku nie pegi..

tapi mmg ktorang berdua tertinggal jauhhhhhhhhhhhhhhhhh kat belakang lar yerk.. mummy ngan daddy nya da ke depannnnnnn!! huhuhu..

xpe lar A’el.. jalan lar pelan2.. mak ngah teman awak jalan2 okeh.. mak ngah selangkah, awak kena 3 4 langkah.. xpe2.. mak ngah tunggu adik okeh..

pas nie boleh lar ikut mak ngah bila mak ngah ada aktiviti sukan time weekend yerk..

=)

No comments: