May 11, 2011

Liga Boling [KSK 3]

bulan march ari tue da start liga boling ktorang yang pertama.. yang tue aku join lar.. pastu bln april ari tue, aku terpaksa skip.. sbbnya berjalan2 ke Cameron Highlands sana kan.. hehhehe..

so bln mei nie tak boleh lar nk skip lagik yerk.. itu pun, kalo ikut rules asal kalo da skip utk 1 games, tak boleh main smula.. sib bek dorang rombak rules tue.. blh skip 1 games jer..

jadinya utk bln mei pnye games, aku kena lar balun smpai 6 framessssssssss!! pinjammmm tangan plsssssssssssssss!! helppppppp!!! hahahha..

IMG04005-20110507-1226

IMG04003-20110507-1225

IMG04004-20110507-1225

main adalah secara melajuuuuuuuuuuuuuuuu.. aku nk habis cepattttttttt.. pastu leh rest kejap sblm smbung next games yang aku nk kena ganti tue..

eh, main lane hujung2 nie adalah sgt syiookkkkk.. aman jer.. ko hidup ngan bola ko jerk.. xda sape nk kacau.. aku ngan my partner dok kacau org yang bersilang lane ngan ktorang..

confirm next games dia tak mau bersilang lane ngan kitorang.. mandrem ktorang berdua menjadi okeh.. hahhahah..

munch_2011_05_08_231348

jgn ditnya lar yer brape score aku.. mmg kedaung tak sudahhhh.. sedih betul lar.. eh, xpe.. aku mmg cop tmpt last pun.. huhuhuhu..

kebetulan gak jmpe my oldskewlmate masa kat boling tue..

citenya masa aku layan bola tmpr pgi tue, dia msg bgtau dia ada kursus kat bangi 3 bln.. so blh lar set time utk jmpe nnti.. pastu aku ckp lar, no hal.. tpi dia lar kena dtg sini.. aku tak arif lagik jalan bangi tue hah.. kang sosat barat aku kang..

pastu dia ckp, no hal.. dia pun da tau jalan g alamanda.. pastu kebetulan plak dia pun nk p tgk wayang.. hah, tue yang aku suh dia jmpe aku terus lepas habis wayang..

sib bek dia habis wayang tue ngam2 aku dok layan boling yang ganti bln 4 pnye.. lane plak time tue tengah2.. toleh2 belakang je da nmpak mmber aku tue..

disebabkan yang ganti bln 4 pun 3 orang jer, so mmg lepas ko baling, ko baling lagik.. aku da men kejar2 da kat situ.. pas baling g borak japs ngan mmber aku, pastu g baling smula pastu smbung borak.. haiyooo.. letih okehhh!!

nvrmnd, next week lepas cuti wesak day, kena set tarikh.. Amin, nnti aku roger ko k!!

=)

No comments: