May 27, 2011

Ke JJ AU2

dari Plaza Alam Sentral, ktorang gerak g umah lect BIL aku.. kat area mana tah.. aku pun tak tau.. tapi da dekat2 ngan wangsa maju sana lar.. eh, ke mmg area wangsa maju?? hahhaha..

dr umah lect BIL aku tue, baru ktorang gerak ke JJ AU2.. kak ina n husband dia tunggu ktorang kat situ terus.. anak2 dorang ada kelas tuisyen.. so sementara nk tunggu budak2 habis tuisyen, kte menceceh dlu kat AU2 sana..

mine!3801

AU2 nie kan yang ada umah kaca dak2 AF9 tue?? sumpah aku tak heran langsung ngan AF9 nie.. tak menarik pun wpun nie yang last..

mine!3800

jom A’el kte amek gmbar ngan mr bola2.. hehheeh..

dak tecik tue suka lar benda2 cmtu.. kat AU2 nie pun biar dia berjalan jerk.. tapi kejap je lar.. sbb mood dia da kedaung.. pastu mintak dukung je..

agak2 tak larat nk dukung, kasik tolak dlm stroller.. hehheh..

ktorang carik hadiah utk wedding kazen aku minggu nie.. so alang2 adik aku ada dpt voucher JJ masa annual dinner opis dia dlu, kte kasik guna voucher saje lar..

settle kat AU2, terus balik SA.. g singgah tapau makan utk akak aku, then smpai umah aku terus kemas2 barang utk balik Putrajaya.. ater, lepas dragon boat tue aku balik ke SA sehelai sepinggang sajer.. huhuhu..

=p

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

ni nak marah ni, tak reti2 nak call nak singgah.. aku jual gak kang ko punya CD tuu... mehehehehe

yaTy ♥ said...

kak amy,
bukan xmo roger..
tapi hp ngan bb dedua bateri da kedaunggg!!
jgn le jual CD kita..
hahahhaha..