May 24, 2011

Badminton Session

ari khamis malam ari tue.. baru lar join smula training badminton.. haiyooo.. bape minggu je lagik da nk start game nya.. baru lar hegeh2 nk turun kan.. hehhehe..

tapi kali nie turun semangat baru okehhhh!! raket baru, kasut baru, baju baru siap ngan beg lagik.. walllaaaaaa.. ko memang menang gaya je lar yaty oiiii!! hahhahah..

fedulik lar kan.. janji ada semangat.. menang ke kalah nnti tolak tepi.. yang penting vogueee da vazz time badminton nnti..

IMG04189-20110519-2114

IMG04190-20110519-2114

ksut baru den.. kasut futsal tak dpt kaler pink kan.. den carik kasut badminton kaler finkkkkk.. ko hado??

tapi serius, best giler pakai kasut nie.. kalo tak sebelum nie men badminton pun aku belasah kasut futsal gak.. mana lar tak lunyai kasut futsal aku tue kan..

IMG04191-20110519-2242

cer teka nie roti ape??

jgn korang ingt roti canai hangus plak yerk..

nie roti milooooooooooooooooo!!! hihihihi.. see.. aku da start ketagih milo smula.. confirm lar berat aku naik balik..

roti milo nie mmg sedapppppp!! tapi idok lar aku larat nk perabiskan semua tue yerk.. suku jer hok aku.. yang selebihnya hok org lain.. wpun aku yang order.. hahahha..

=p

No comments: