May 19, 2011

A La Carte Delivery!

hari jumaat ari tue, tak pesen ape tah, boleh plak malam tue kelaparan yang hamattttt.. nk keluar g beli mmg tak lar kan.. koser aku eh..

msg ngan marniey, dia baru lepas makan pastu nk g tgk wayang ngan tunang dia..

jadinya, jalan terbaik adalah delivery sajerk yerk.. hah, jgn korang ing mc delivery or dominos pizza delivery plak.. dlm putrajaya nie kalo ada delivery pun dominos sajerk..

tapi kat area umah aku, ada tmpal iklan untuk order makan.. just sms menu n alamat, nnti dia hntar kat depan pintu umah..

makanya, kita order thru sms saje lar yerk..

munch_2011_05_19_085540

aku order dlm 8 lebih, tapi org tue mmg awal2 da mention lar lmbt skit.. kena tunggu dlm sejam.. aku pun no hal lar.. coz mmg da kelaparan.. nk keluar malas kan.. da ada org nk msak n hantar depan umah pun da cukup baik.. hahhahaha..

IMG04070-20110513-2228

nie lar rupa nasik goreng delivery yang aku order.. aku order nasi goreng ayam jer.. sbb da tak tau nk makan ape..

rasa dia?? sedappppp!! tapi pedassssssssss gilerrrrrrrrrr!! next time kalo rder nk pesan tak mo pedas2 sgt.. terbakar perut den..

=)

No comments: