May 23, 2011

R.A.N.D.O.M #3

mine!3772

ank buah da comei, mak ngah nye tak mandi2 lagik.. hehehe.. eh, masyam2 pun, mak ngah dia gak yang dia carik yerk.. huhuhu..

15052011664

adrian n danish! adrian, rmbut ko tue mak ngah tak tahan tgk okeh.. suh lar omak potong.. owh, dia coming soon mau dpt adik.. confirm ko menjeles ngan adik ko nnti kan..

danish smpai skang still sesorang lagik.. lum ada adik.. suka lar ko jadi anak tunggal kan..

15052011667

jihaaaaaaa!! lama okeh tak jmpe dia.. dpt jmpe kejap je malam tue.. baru nk ajak dia tdo umah pun tak dan gak.. next time angah balik jb, sila tdo umah yerk.. x smpt angah nk manja2 ngan jiha tau.. hahhaha.. **nie sape yg patut manjakan sape nie??**

15052011659

bufday boy with his mummy! asal muka cmtu A’el??

15052011671

15052011676

masa bacaan doa selamat tue, dia duduk ngan daddy dia.. mula2 elok je duduk nya.. agaknya da penat, tue yang dia bantai baring terus.. hahahha..

yang bestnya pasal budak nie, dia bila ramai orang kemain behave lagik tingkah lakunya.. gud boy lar adik nie.. sila buat perangai dpn mummy ngan mak ngah je yerk.. ktorang je yang leh layan kerenah adik.. dpn org lain sila behave sebaik2nya okeh! =)

mine!3776

saya da setahun..

saya da laju berjalan..

saya ngah tunggu kasut baru..

baru saya boleh jalan jauh2 skit..

hhehehehe..

mak ngah, sila amek gambar saya berdiri!!

=p

No comments: