May 20, 2011

The Preparation =)

weekend ari tue ktorang balik JB!! cuti wesak day kan, so kte apply cuti untuk Isnin tue.. leh lama2 skit kat JB.. hehhehe..

lama da kot tak balik sana.. kalo tak silap aku last balik sana masa CNY bln 2 ari tue.. so kte gerak balik ari sabtu malam.. lepas aku settle ping pong n dragon boat.. pastu ngam2 plak BIL aku ada exam petang sbtu tue..

tapiiiiiiiiiiiii.. ktorang gerak dlm kol 10 gak.. lepas habis game MU ngan mana tah.. lupa lar.. yang draw 1-1 tue.. spanjang perjalanan aku adalah membutaaaaaaaa!! penat wei.. hahahha..

hari ahadnya plak da start kemas2 umah n gotong royong pape yang patut.. sbb malam nya ada majlis doa selamat sempena bufday Miqhael on wesak day tue.. so kita buat 2 hari awal..

mine!3764

mine!3765

menu sume adalah masak sendiri.. air tangan ibu aku n jiran2 ktorang.. menu wajib of coz lar smbal jawa Cik Enon!! terbaik okeh smbal jawa dia.. wat ratah2 gituw je lagik sodappppp!!

mine!3766

budak kecik nie kemain happy lagik bila lepaskan dia kat bawah.. sbb merata2 tmpt dia boleh merayap berjalan.. mentang2 da terror berjalan, nk jalaaaaannnnn jerk!

pakaikan dia kasut, hah jalan lar ko kat depan tue hah.. jatuh sila bangun sendiri.. jgn nk wat muka kesian plak.. heheheh..

eh, dia kan dari dlu smpai skang mmg tak ngam tau ngan ayah aku.. ape tah yg dia takutnya.. asal ayah aku pegang je confirm dia melembik kan badan.. cer kalo pak su dia yang pegang.. laju je tangan tue tunjuk sana tunjuk sini mintak pak su dia bawak jalan..

sukati ko je kan miqhael..

mine!3769

ini namanya muka da ngantuk.. tue yang mood nya kelauttttt!! tapi knowing his mak ngah, selagi dia tak ek ek merengek, selagi tue lar aku tak dodoi dia.. bila dia da ek ek kang, sekejapan je dodoi smbil tepuk2 dia da boleh lelap..

jadinya, sila ek2 secepat yg mungkin ye A’el.. huhuhu..

settle memasak sume dekat kol 7 lebih gak.. so kira okeh lar.. ngam2.. coz majlis start pun after isyak.. so lauk time tue still panas2 lagik..

=)

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

mak aiii berkerut dahi amik gambar.. hahahaha garang bebenor dia tuu..!

yaTy ♥ said...

kak amy,
well, lahir tahun rimau kak..
of coz lar garang mcm mak ngah dia..
hehehe..
=)