May 4, 2011

Gadget Boy!

miqhael skang kan, pantang nmpak aku laju je lar dia mengangkat tangan mintak dukung..

sib bek lar ko sorang je dik anak buah yg mak ngah ada.. rajin lar mak ngah nk dukung ko.. sok2 ko dpt adik, mak ngah nampak adik ko jerk.. hahhaha..

belum ada anak buah lain da kijam!

lagik satu kan, dia tak leh nampak aku pegang phone.. boleh tak weekend ari tue aku smpai berebut hp nokia aku tue ngan dia.. siap men tarik2.. aku nk reply msg ain pun kemain lar payah..

IMG03926-20110430-2016

tekun kan muka dok pandang hp tue..

aku pun tak tau ape dia tekan.. mcm ari tue tau2 je dia da telepon orang.. suka hati dia je tau.. pastu nnti kang confirm aku pnye profile bertukar2.. ada skali ari tue terus jadi silent!

jadi kawan2 ku sekalian, kalo weekends agak2 msg korang lmbt aku reply, tau da lar yerk kejer sape yg godek2 hp aku..

IMG03928-20110430-2017

tak leh tahan lar tengok muka dia nie..

kang dia godek2 kan, tetbe keluar lagu matahari agnes monica tue.. pastu seronok lar dia sbb berjaya buat mcm tue kan.. hahha..

yang aku paling tak menahan skali, dia da amek nokia nie, pastu nmpak aku pegang bb, boleh dia hulur nokia kat aku, dia rampas bb dari aku..

ewah2 ko miqhael.. ko nk tweet kat sape dik guna bb mak ngah?? kalo tengok dia pnye teruja dpt bb lagik lar.. sbb theme bb aku kan meriah.. dia suka lar tengok kalerful2 tue..

mcm2 lar budak2 zaman skang nie.. sok2 ape lagik lar dia nk explore..

=)

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

muka cam geram jerkkk

yaTy ♥ said...

itu la pasal kan..
belum lagik tengok muka dia dpt bb..
lagik geram bertambah2..