May 5, 2011

Menangis La Ko Disana..

keje aku bila dengan miqhael adalah membuli dia yerk.. heheheh.. mak ngah dia kan kaki buli.. kena lar dia layan mak ngah dia pnye perangai.. heheheh..

IMG03935-20110502-1539

hah, ko tengok.. penangan pembulian mak ngah dia.. heheheh.. time nie daddy ngan mummy dia takde kat dpan.. sedap lar aku membuli dia..

IMG03936-20110502-1539

tak ingt lar aku buli dia ape.. da kena buli, tetap gak carik pembuli dia untuk pujuk dia..

mana lar aku tak suka buli dia kan.. hehhehe..

ala A’el, rilex lar.. esok2 ada adik, kita geng lar buli adik A’el plak.. okeh kan idea mak ngah?? huhuhu..

IMG03937-20110502-1540

IMG03938-20110502-1540

alalallalala.. cedihnya muka dia.. mak ngah nye giler bergambar.. anak buah sakan menangis.. muka tak leh blah okeh dia nngis..

eh, ingt mak ngah nk caya ke adik ngan lakonan adik tue??

dak kecik nie lum setahun da raja air mata.. pastu pandai je berlakon.. skit2 kang air mata meleleh.. sikit2 kang air mata jatuh meleleh.. alahai, dlm hati ada taman betul lar dak tecik nie..

=p

IMG03939-20110502-1540

hah, benti pun nngis.. nmpk tak air mata kat pipi dia meleleh tue.. over betul.. hihihih.. jgn kan air mata, air hidung pun kluar skali..

sila abaikan kejadah jam yang bersepah2 atas sofa tue yerk.. tue sume dia pnye keje.. akak aku mmg da kena ksik clear da barang2 kat dlm umah tue.. budak kecik nie menggapai da laju sgt.. tau2 je ada da barang kat tgn dia..

bestkan A’el kena buli ngan mak ngah?? huhuhu..

=)

2 comments:

Anonymous said...

bile ko dera anak aku nie??
** along **

yaTy ♥ said...

hahahah..
tak ingt hari ape..
eh, dak tecik tue berlakon je okeh..
bkn kena dera ape sgt pun..
air mata je lebih..
muahahah..