June 8, 2010

New Shoes..

nie lar kasut yang aku smpt rembat kat Vincci masa nk tengok wayang ari tue.. hehhehe..

mine!2185

da mcm nk g clubbing je kan.. hahhah..

pedulik lar, jnji aku suke.. huhuhu..

mine!2186

yang wat aku berkenan, adalah tumit dia yang comel tue.. then bila da pakai mcm cntik plak kan.. tue yang laju je aku g byar..

kasut pink yang beli last month pn baru pakai sekali jerk.. hehhehe..

nie tah bila lar plak aku nk pakai kan..

xpe2, t ble2 nk guna da ada kasut spare.. hahahhaa..

=p

6 comments:

Amirah bte. Norjali said...

woowww kasut.. tinggi.. kalau terpijak orang sure org tu nanges ni..

~cikinot~ said...

baik ko p sdekah jerk kasut2 ko yg xpki tu..g baru, g afdal ko sdkh tau...hahahaha

ardinihumaira said...

cantik!!! cantik!!! cantik!!!

wuargh meroyan lak dni.. sies cantik! fuhyohhh... dni memang suka high heels.. nak beli gak.. ooo cantiknya... fuhyo.. tulun2 dni dah jatuh hati kat kasut ni..


Hai.. Jemput Ke Blog Dni ;)

yaTy ♥ said...

amirah..
heheh..
sure lar..
if pakai kasut tue tak leh jalan dkt2 sgt..
kang ada terpijak kaki org..

yaTy ♥ said...

lalink ku cikinot..
hah, jeles lar tue..
ala, segan dowh nk jual..
bek aku wat pekasam kasut2 yang tak pakai tue kat dlm stor..
hahhaha..

yaTy ♥ said...

dni,
hah, g carik kat Vincci cpt..
heheh..
=)