June 25, 2010

Makan.. Makan.. Makan.. =)

nie menu lunch hari ahad aku ngan ekin sebelummmmmmmmmmmm dia kawin.. hehhehe.. marniey cm biasa lar kan, weekend mmg hari berdating dia.. hahaha..

sbb kan ktorang mls nk masak, lagipn time tue barang dpur byk da takde.. nk g kedai plak ngan kaki ekin ngah membengkak tue sume kan.. nk call mcd plak, mane ada wat delivery mcd kat putrajaya nie..

so, satu2 nya yg ada delivery kat putrajaya nie of coz lar domino's pizza sajerk.. boleh lar gak layan..

mine!2358

nie pilihan ktorang.. ape ke namanya aku tak ingt lar.. coz yang slalu aku order mmg beef or chicken pepperoni sajerk.. sib bek yang nie atas dia tak penuh ngan nenas sume.. kalo tak mmg aku tengok jer.. hehehe..

mine!2359

then ada gak bbq chicken wingsss.. sodappppp!!!

then malamnye plak ekin n marniey tmn aku g batu tiga.. g amek kete SAA akak aku tue.. aku pinjam wat sementara.. hehehe.. g amek kunci dlu kat my BIL.. coz dia nk g wedding kwn dia..

pastu ktorang p jakel kat seksyen 7 tue.. tmn marniey carik veil utk dia tunang nnti.. sib bek jmpe..

nk singgah masuk ariani, boleh tak kedainya da tutup.. padahal baru pukul 8 lebih.. hampeh btul..

so, dari jakel tue ktorang terus makan.. ingtkan nk g mkan kat kedai nasi ayam gemas tue.. tapi tutup lar plak.. sudahnya g makan kat sini jerk..

mine!2361

D'Arab Cafe.. sederet gak ngan kedai nasi ayam gemas tue.. ater, memasing da mls nk jalan lagik.. men masuk je kedai2 yang da depan mata.. hehehe..

mine!2365

my chicken kabsah..

mine!2364

ekin's roasted chicken..

mine!2362

okeh, cik kak sorang nie paling lama plih nk makan ape.. siap bertukar2 menunya.. hehhee.. sudahnya dia pilih kebab jerk.. tapi tue lar, lupa nk snap pic kebab dia.. coz plng last smpai.. memasing tengah gigih layan makanan sendiri time tue..

mine!2363

nie da mmg favourite air aku if g makan kat restoran arab.. sama gak kalo aku pegi restoran Saba' kat Cyberjaya tue.. wajib order air nie perasa apple..

syedaaapppppp!!!

No comments: