June 9, 2010

Taman Rekreasi Ulu Bendul..

balik dari wedding mira tue, keter betty mmg da zzrrroooommmmmm ke depan.. ater, tunang nye da lewat utk training bola tak silap aku.. yang ktorang lagik 3 keter, molek je bwk pelan2 kat belakang.. siap plan nk g singgah Ulu Bendul lagik..

mine!2259

da lar tak bwk baju spare.. pastu ada hati berangan nk mandi manda kat situ kan.. muahahhahaa.. kalo tau ada lalu tmpt ulu bendul nie, sure lar ktorang standby baju sesiap.. =)

mine!2262

org kat dlm tue mmg ramai sesangat.. sronok je tengok diorang mandi manda.. ktorang x smpt pn nk cuit2 air kat situ..

mine!2261

mana lar nk smpt kan.. baru jalan msuk skit, jap lagik hujan da renyai2.. bila dongak pandang langit, mmg da gelap da.. kat area depan skit tue mmg da nmpk da hujan turun..

mine!2260

nie je yang smpat snap.. aku ngan ekin.. mintak tolong tunang ekin amek kan.. marnie ngan bf dia time nie sibuk g beli eskrim skop tue.. cm budak2 lar korang nie.. hehehhe..

owh, kucai ngan bf dia lagik kesian.. tak smpt jejak jalan kat sini pn.. turun keter, g toilet pastu da hujan.. bila hujan da turun, terus lar redah hujan msuk dlm keter then gerak balik.. sib bek ktorang parking dkt jer..

dlm keter, aku ngan ekin bantai tdo.. tinggal al bwk sesorang.. hhahahaha..

=)

2 comments:

Sofia said...

best gk klu dpt camping kt cn.. xpernah lagi jejak kaki kt cn

yaTy ♥ said...

Sofia,
rasanya mcm best.. sbb tengok dari luar pn tmpt dia mcm menarik..
rugi je ktorang dpt jalan ckit..
=)