June 4, 2010

Be Careful!!!

hari ahad last week, dari jb blik ke putrajaya aku blik ngan BIL aku..

masa otw tue mmg takde singgah makan kat memana R&R pn.. ktorang benti beli air, then terus je gerak.. coz sparuh perjalanan tue da hujan lebat sume kan..

so, masa exit nk ke putrajaya tue, ktorang benti jap kat R&R Dengkil.. benti g toilet jer.. aku tak turun pn.. duk dlm kete je.. BIL aku yang turun g toilet..

ktorang park kete betul2 kat depan area toilet nie..

mine!2136

cuba teka mamat yang belah kiri tue wat ape??

dia ngah pujuk brother lagik satu tue beli hp.. kalo tak silap aku N95 yang 8gb tue.. black colour tue kan..

mine!2137

mamat baju oren no 8 tue pn sama jugak.. BIL aku park kereta je, dia da sua2 hp.. pn brand yang sama jugak..

bukan diorang ber2 jer.. BIL aku kata ada lagik 2 3 org kat belah dalam.. tah mana lar diorang nie dpt hp tue aku pn tak tau lar..

harga yang diorang letak mmg murah lar.. tapi warranty sure takde pnye kan..

kalo korang pegi mane2 n jmpe org2 yang mcm nie, jgn lar terperdaya ngan harga yang diorang tawarkan tue yer..

be careful k!

=)

No comments: