June 10, 2010

Dinner @ Warong Pak Maidin..

ari ape tah last week, aku tak ingt da.. time nie aku ngan ekin g JJ nk carik hadiah kawin mira tue lar.. msuk JJ je terus tuju tmpt yang sepatutnya.. da settle beli hadiah kawin, terus g byr parking then terus tuju tmpt makan..

ktorang tak g jauh pn.. dekat ngan JJ tu jugak.. bertentang je..

mine!2167

sini lar tmpt pilihan ktorang.. Warong Pak Maidin nie.. time smpai tue org blh tahan gak lar.. sib bek ada lagik meja yang kosong..

mine!2168

yang lampu mcm meriah2 tue ada jual char kuey tiaw..

mine!2169

owh, aku nk snap pic bunting otak2 tue, tapi tersnap pic abg kepala botak lar.. sory ye.. tak sengaja.. =)

otak2 pn ada jugak.. tapi bunting je lar.. otak2 nye takde.. blh cm gitu?

mine!2170

ekin order char kuey tiaw.. tapi ekin ckp tak sdp mcm yang slalu dia makan.. hohoho.. mesti abg yang wat char kuey tiaw nie terkurang sukatan pape tak..

sudahnya minah sorang nie makan tak habis pn.. sparuh pn tak smpai rasanya.. dia da tolak pinggan ke tepi..

aku lak memula order nasi goreng daging merah.. teringin sgt nk makan nasi goreng dgg merah nie.. da lama rasanya tak makan menu nie.. skali daging da habis koooo..

so, aku tukar ke nasi goreng ayam sambal.. sodapppppppppppppppppp!! sambal dia sangat besttt!! tue yang smpai aku terlupa nk amek pic.. nasi smpai je baca doa terus ngap.. padahal hp ada je atas meja..

mine!2171

air lak aku pilih tembikai, n ekin plih tembikai susu..

dua2 sodappppp!!

=)

2 comments:

~cikinot~ said...

mmg xsdp pn...frust aku...huhuhuh

yaTy ♥ said...

hehehe..
xdpt nk tolong lar..
sib bek aku tak amek char kuey tiaw gak..