June 20, 2010

Our Ladies Nite! Part 4

sory lar yerk.. yang final pnye nie lambat lak kuar..

ater few days sblm nie bz skit.. =)

so, lepas kuar dari wayang kat mines tue, ktorang terus gerak ke alamanda plak.. of coz lar nk g karaokeeeeeeee!!!

25ngam2 smpai alamanda tue dkt2 kol 1.. so ktorang just dpt karok utk sejam jer.. ishhhhh, mana lar nk puas karok sejam je kan..

26sejam pn sejam lar.. asalkan dpt karokk.. tue yang msuk2 bilik karok je terus tuju tmpt pilih lagu nie.. takdenya nk tunggu lama2.. bzir masa je kan.. hahhaha..

28aku lar yang pling suka bertenggek kat tmpt pilih lagu nie.. aku pilih, belasah je lar korang yang lain2 nyanyi yerk.. hhhehe..

30
29bakal puan ngah feeling melayan lagu dia.. hahhaha.. opppsss, skang da puan.. huhuhuhu..

27nie time lagu ape tah.. marniey yang byk snap dlm nie.. aku mmg tak kuar kan hp pn time dlm nie.. layan laguuuuuu sudahhhhhh!!

jgn tanye lar lagu ape ktorang nyanyi yer.. memacam ada.. dangdut ada, jiwang2 ada.. indon ada.. smpai ke lagu wings pn aku belasah nyanyi gak.. hahhaha.. =)

4 comments:

princeduyong said...

bestnya...nak ikut...

yaTy ♥ said...

ala..
lambat lar bagitau..
da pegi da pn..
huhuhu..
=)

HarLisz said...

mana pic aku nie?? eh..aku x ikut kan?? penjahat........tak bwk aku...

yaTy ♥ said...

hahahha..
ko tak leh kuar mlm..
kena kepit laki ko..
ktorang yang ank dara je leh kuar malam2..
=p