July 6, 2011

Usaha Untuk Memanjat

gasak lar asik entry miqhael jerk.. hehehehe.. ampun yerk.. ater, seminggu ngan budak nie, confirm lar entry dia yg byk.. 

budak2 da dpt kaki cm biasa lar.. sume benda dia nk explore kan?? paling2 yang dia nk test try adalah memanjat katil n sofa!

katil bilik tue miqhael da terror sesangat turun naik sume.. cume time dia mamai je gaya dia kelakar skit..


salah satu aksi dia masa nk try panjat sofa kat umah tue hah.. beria2 dia nk naik..


dah nk naik da nie.. tinggal sikit jer dia kena gapai tangan kat hujung tue.. dia punya bising nk naik sofa nie jgn kata lar yerk..

aku saje je malas nk tolong dia.. biar dia naik sendiri.. mak ngah dia jadi pemerhati jer..


yessss.. he did it!!

sekali cubaan jerk.. sib bek dpt naik yerk..

tapi dia lagik suka kalo ada org baring tepi sofa tue.. sbb aku slalu jadi mangsa dia.. kalo aku tgh baring tepi tue, sure tetbe dia dtg, dia diri atas aku pastu dia naik atas sofa.. nnti dia da dok atas sofa tue dia mengekek lar ketawa..

ada sekali tue aku duduk kat bawah, sandar kat sofa tue.. dia nk memanjat ke atas.. beria2 nie nk memanjat, tapi asik tak lepas je kan.. ater, salah step.. cmne nk naik ke atas.. agaknya dia da fed up, dia amek tangan aku suh tolak vontot dia.. hahahhaha.. sukati je tau budak nie..

lepas nie ape lagik lar kerenah dia yerk..

=)

2 comments:

Amiha Ayu said...

mesti lepas tu dia buat muka bangga kan?
hehehe

yaTy ♥ said...

kak ayu,
itu da semestinya..
heheheh..