July 18, 2011

Breakfast Day 2 @ Bangkok!

hari ahad, cm biasa lar.. bangun pagi tue cuci2 muka gosok gigi turun bekfast.. owh, ktorang berempat tak mandi pun nk turun bekfast.. hahhahaha.. ater, perut da kruk krak kruk krak.. kol 7 da turun.. miqhael pun sib bek mmg jenis bangun awal kan.. dia org pertama bangun..

hari2 bekfast benda yang samaaaaaaaaaaaaaa!! mmg no choice utk ko pilih pun.. sib bek lar jam yg diorg sediakan tue sedapppp gilerrrrrr!! so mmg ulang alik dari kerusi ke tempat buffet dok membakar roti jerk kejenya..

budak kecik nie ktorang bagi dia makan nasi ngan kentang goreng.. da mcm kembali ke zaman dlu2 plak makan ubi kentang.. huhuhu.. tapi best okeh.. kentang pun favourite aku gak.. so mmg amek stok kentang utk meja ktorang adalah banyak jugak..

nie lar rupa kentang goreng tue.. laju je miqhael makan ngan nasi.. hari pertama bekfast dia tak makan pun yerk.. kasi roti bakar pun tak jalan.. sib bek hari ke2 nie ada kentang goreng..

hah, nie da xda gaya nk makan da.. tue mmg duk kat ceruk tue ajak org men jer.. time bekfast adalah kena makan ngan laju2.. sbb take turn utk melayan dak kecik nie..

nampk kan straw kat tngn dia tue.. dia men doktor2 ngan aku okeh.. aku kena bukak mulut, dia sumbat masuk straw tue dlm mlut aku.. pastu sedalam tidak straw dia masuk kan.. bila aku jerit 'awww' nnti baru dia tarik kluar straw.. pastu dia gelak lar.. 10x ko buat mcm tue, cedera parah tekak mak ngah dik.. hihhi..

smbil berbekfast, aku ngan akak aku ada misi lain gak.. misi tue next pnye sesi bekfast aku bgtau yerk ape misinya.. misi utk ktorang ber4 gak.. hihihii.. ater, boleh dikategorikan darurat gak lar.. baik lar siapkan persiapan.. huhuhu..

jgn korang pelik ape ank buah aku tue buat kat belakang tue yerk.. org da menonong smpai ke depan pintu bilik.. dia maintain je kat depan pintu lif.. nie budak extra careful sgt2 lar.. kat pintu lif tue ada karpet yang tulis WELCOME tue.. ada skali dia terjatuh atas tue, so agaknya dia rasa karpet tue kesat kan..

start dari situ terus asal nk melintas karpet WELCOME tue sure dia slow motion je jalannya.. hahahhaah.. sabar je lar tau.. mcm2 lar peel ko A'el.. ktorang kalo kat dlm bilik nk gelak ke hape ke mmg tengok keletah dia je lar..

owh, kalo dlm bilik jgn cite lar.. kejap2 kang dia jadi telephonist, kejap2 kang dia jadi electrician.. ikut suka dia lar nk tukar profession.. ada skali dia p bukak almari hotel, dia g masuk dlm tue.. hihihih..

=p

No comments: