July 21, 2011

Last Dinner @ Bangkok!

balik dari menyoping utk hari terakhir tue, smpai hotel saje je memenatkan dak kecik tue.. pastu mandikan dia siap2, kasi dia tdo dlu..

seeeee.. gaya seorang budak yang penat menyoping seharian.. hahahahha..

owh, sepanjang kat bangkok tue jgn cite lar yerk.. badan mmg sakit2.. ater, xpnh dibuat dukung dia lama2 kan.. skali nk holiday pnye pasal, redha jer lar.. sib bek dia tak bulat sgt mcm kecik2 dlu.. huhuhu..

kali nie tak yah kejut ape, dia bangun sendiri.. sib bek ko bangun dik.. kalo tak mmg tak kemana lagik lar malam isnin tue.. nie dia dok perabiskan stok kentang goreng projek masa bekfast aku ngan akak aku tue.. huhuhu..

sementara dia makan tue, ktorang yang lain siap2 lar utk g dinner.. da asik call suh delivery jer kan.. so hari last nie moh lar menapak ke kedai tue yerk.. kurangkan smula lemak2 yang dah dikumpul bape hari nie hah..

drug store merata2 okeh.. tapi idak lar gile nk jual drug.. nie ala2 farmasi.. tapi tak boleh agaknya letak nama molek skit.. hihihi..

kedai nie lar yang ktorang tuju.. kecik je kedainya.. tapi owner nye sgt2 peramah.. siap bagi ktorang rasa buah2 lagik.. 1st day ktorang dtg dlu dia bagi rasa buah mata kucing.. gemok2 okeh buah mata kucing nye..

rupanya hujung2 area sana ada mcm pasar yg jual buah2.. jadinya, malam nie lar ktorang tuju ke sana gak.. akak aku nk gak beli buah dari bangkok nie..

nie nasi goreng paprik.. aku pnye.. slalu kalo kat Msia kta order nasi goreng paprik, ada lauk ayam yg berkuah tue kan?? nie takde, tapi rasa kuah tue ada.. aku pun tak tau mana dtg rasa kuah paprik tue.. ke dia goreng skali ngan nasi nya.. ntah lar.. tpi sodaaaaaaaaappppppppppppppp!!



nie plak pilihan akak aku.. ape tah nama nasi nya.. aku pun tak ingt da.. tapi nasi tue ada rasa2 curry skit.. sgt2 aku tak suka.. rasa sekali jerk.. hhehehe..

BIL aku amek nasik putih ngan tom yam cmpur!

gini lar dia kalo dia makan sendiri yerk.. bila ada mummy dia gini lar.. kat umah mak cik yang jga dia tue reti plak makan bersuap kan.. saje nk menguji mummy dia lar tue..

habis nasi yang dia makan tue.. pak cik kat belakang tue pun gelak je tengok pangai dak kecik nie..

settle makan, ktorang gerak ke pasar yang ada jual buah2 tue.. mintak tolong pak cik tue ckp kan pada org yg bawak tuk2.. 40Baht kalo tak silap aku.. pusing lar membeli buah.. akak aku beli buah mata kucing ngan limau bali.. aku beli buah mata kucing jerk..

da selamat pun bedal mata kucing tue ngan marniey.. hahahhaa.. sib bek manis!! gemok2 lagik tue..

balik dari pasar ke hotel pun nek tuk2 gak.. tapi last pnye tuk2 nie mmg merempit sesungguh.. kemain laju lagik budak tue bawak.. ngan enjin turbonya lagik.. tue yang smpai miqhael pun pegang pemegang tue..

maaf lar yerk.. anak buah aku nie pangai da mcm org besar2.. mcm atuk2 tak cukup umur.. hahahhaha..

smpai hotel malam tue, tinggal packing buah2 je.. pastu kasik clear barang2 yang lain.. pastu kebaaaaabbboooommmm!!

=p

No comments: