July 19, 2011

Shopping on Sunday!

okeh, jom sambung shopping ari ahad plak yerk.. hehehhe..

=)

wajib bergmbar kalo masuk lif.. hahhaha.. aku ngan akak aku dedua pakai tshirt baru.. aku pnye yg beli kat JJ Mall.. akak aku pnye yg beli kat Platinum.. ater, aku mmg da kehabisan baju kan.. bwk 3 helai jerk.. hihihi..

hari ahad tue, destinasi pertama ktorang adalah The Platinum lagik skali.. tapi kali nie ktorang pegi yang new building pnye.. ari sabtu tue sempat pusing Platinum yang Zone 1 ngan 2 jerk.. Zone 3 kena pegi building sebelah lagik 1.. so, kte jalan kaki saje dari hotel yerk.. exercise di pagi hari.. hihihi..

kat platinum new building tue, dapat lar jugak menyoping lagik.. wat perabis duit lagik.. hehheeh.. owh, kat situ gak aku rembat kasut.. RM23 jerk.. pakai pun sedapp.. hihihi..

da settle kat platinum, ktorang gerak plak nek tuk2 ke Siam Paragon! kalo rasa nk menyoping yg branded2 kat Siam Paragon nie lar yerk.. tapi ktorang nan hado beli hape pun kat sini.. saje je berjalan tengok2 ape yang patut.. Siam Paragon nie da mcm ala2 KLCC lar gitu..

itu budak kecik, daddy dia msuk nike ke adidas tah, dia nampak bola tue laju je dia amek.. boleh suh letak smula dia taknak.. terpaksa lar dukung dia bawak keluar, konon2 daddy nye nk g bayar bola tue.. hihihih..

smpai SP, dok mencarik toilet dlu.. mummy nye nk wat persinggahan.. so ktorang menunggu je lar kat luar.. sib bek kat luar tue ada kerusi.. dapat lar duduk sat melepaskan lelah..

budak kecik tue mmg pantang jmpe patung2 kartun gitu.. laju je dia nk main..

bag pack da hampir penuh.. shopping beg pun da penuh ngan plastik menyoping.. sib bek kat SP nie takde beli ape da kan.. tapi sblm start menjelajah SP nie wajib lar isi perut dlu..

kat sini pun lebih kurang mcm Platinum gak.. guna coupon kalo makan kat food court dia.. sini pun ada gak nasi kuning yg mcm kat platinum tue kan.. BIL aku je makan tue.. aku ngan akak aku makan benda lain.. sbb akak aku ada google makanan kat SP nie.. so dia jaga kerusi meja makan, aku g pusing food court yang bapakkkkkkkkkkkk besarrrrrrrrrrrrr tue mencari WRAP IT! nie pun halal gak.. so dari balun makan nasi kuning tue, bek lar try WRAP IT nie.. heheheh..

hujung2 rondaan aku baru jmpe stall WRAP IT nie yerk.. laju je lar aku order.. kat sini sume ala2 kebab gitu.. harga pun takde lar melampau mahal bebenor.. so aku amek set terus.. sekali ngan cut fries n air tin..

gini lar rupanya yerk.. tapi tue selepas aku da ngappp skit lar.. hehehhe.. sedappppp!! kalo dpt letak sos lagik terbaik.. wpun dia da ada sos yg spicy dlm tue, tpi kalo tmbh lagik sos cili mmg ummmpppppphhhhhh sesangat!

aku beli dlu 1 set.. share ngan akak aku.. pastu da settle makan, baru gerak lagik skali ke WRAP IT utk beli lagik 1 set.. time akak aku beli nie, aku add on cut fries.. sbb cut fries dia sodapppp!! ko order baru dia goreng.. so dpt lar makan panas2.. tidak lar fries tue sejuk n kejung!

settle jenjalan dlm SP tue, ktorang terus turun bawah g carik tmpt nk nek free shuttle utk balik ke ofis.. sib bek hotel yang ktorang duduk tue ada sediakan free shuttle kalo nk ke SP or dari SP nak balik ke hotel..

owh, SP nie kemain banyak pintu keluarnya.. so dari SP tue kalo nk nek shuttle balik ke The Residence Hotel, kena kuar ikut pintu Gate 5..

yg kelakarnya masa tnye ngan guard pintu tue utk shuttle ke Petchburi Road, dia suh ktorang duduk kat kerusi yang ada kat depan tue.. melangut lar ktorang dekat 1/2 jam kat situ.. tapi shuttle nye tak smpai2 gak.. so BIL aku p lar tnye kat guard lagik sorang, rupanya kena jalan ke depan skit.. sbb da petang, jalan jammed so shuttle tak benti depan SP.. sabor je lar..

laju je lar ktorang jalan ke depan nun skit, ngam2 ktorang smpai situ, shuttle pun da ada.. tapi yang bestnya kan, rupa2nya hotel yg ktorang duduk ngan SP nie dekat bebenor.. ikut jalan belakang jerk.. ingtkan kemain jauh lagik.. ater, masa nek tuk2 tue kemain jauh di pusingnya..

hasil menyoping di hari Ahad.. boleh lar.. tapi tak sebanyak menyoping di hari Sabtu.. ke lebih kurang je.. ntah lar.. kira okeh lar.. dari tak membeli ape2 langsung! hihihi..

=p

No comments: