July 29, 2011

Bowling to Mamak!

owh, malam jemaat ari tue adalah membuat kerja gilerrrrrr!! g men bowling kat wangsa walk nun hah.. padahal hari sabtu mmg kena main kat situ pun.. konon2 pegi ari jemaat malam tue nk test laneeee!! eceh, mcm terrer je main kan siap nak test2 lane..

aku main mmg kedaung lar semedang kan.. kesian lar sape yg amek aku jadi team mate tue.. so, aku melayan je lar abang2 yang kaki bowling nie.. ktorang gerak 2 keter ke sana.. owh, Kak Ana pun datang sekali.. tapi dia tengok jer.. ngan husband dia.. ktorang berlima je yg main bowling..

disebabkan malam, gmbar dlm bowling tue mmg aku tak amek pun.. huhuhuhu.. tapi mmg penuh giler lar.. ktorang pun siap kena tunggu dlu sblm dpt lane.. so isi form utk Q dlu.. smpai turn, baru dia panggil nama.. sib bek menunggu nya tak lama sgt.. 2 frame jek ktorang men..

pastu g lepak mamak! kak ana belanjaaaaaaaaaaaaaa.. hoyeeeyyyyyy!!

ape tah nama mamak nie.. nk mencarik port nie pun berpusing2 gak ar.. sib bek jmpe gak.. kalo tak mmg terus balik lar jawabnya.. huhuhuhu..

tq kak ana.. moga murah rezeki.. =)

aku belasah roti canai ngan kuah kari.. tapi time nie kuah kari tak sampai lagik.. kari dia mmg terbaiiikkkkkkk!!! 20mins je lepak2 minum nie pastu terus challooo balik.. esok kita jmpe semula yerk..

smpai putrajaya amek keter kat opis, then terus zasssss balik umahhhhhh!! mandi2 terus tdoooo.. esok kena bangun awal lagikkkk.. hihihi..

=p

No comments: