July 25, 2011

Kenduri Umah Ekin!

tgh2 sedap melantak kat SR tue, ekin bagi msg ajak dtg umah malam tue.. dia ada wat kenduri sempena nak Ramadhan nie kan.. haih, sib bek lar mmg ada kat putrajaya kan.. boleh lar melangkahkan kaki ke rumah dia.. slalu dia wat kenduri, mesti x dpt dtg..

rumah adalah terlampau dekat bebenor.. tapi aku ngan marniey lar smpai paling lambat.. hahahah.. ya ampuuunnnn.. membizi lipat baju kan.. kata baru balik dari mendobi! baik je kena perli ngan Kak Chek.. hahahha..

smpai2 je umah ekin, mmg org ngah makan.. so xpe.. kasi laluan org2 surau makn dlu.. kucai pun ada gak.. minah tue awal gile smpai.. smpai awal bukan nk roger ktorang.. aku ngan marniey dkt kol 10 baru gerak ke umah ekin.. blok sebelah je pun.. jalan kaki sudeyyyyy!!

makanan adalah terbaeeeekkkkkkkkk!! Kak Chek masakkkkkk!! sodap okeh ayam masak merah dia.. sib bek aku da melantak kat SR tue kan.. kalo tak, mmg confirm bertambah aku makan.. hihihi..

ingt lagik tak kat budak kecik nie?? hah, kalo tak ingt, p terjah sini yerk..

kemain lena lagik dia tdo dlm buai.. ktorang da abis makan, lepak bilik ekin.. ralit tengok si kecik nie tdo.. pastu baru 2bln ++ da nampak mcm 4bln.. sodappppp oooo kalo kena gomol nie.. sib bek ko ngah tdo Mika.. kalo tak, confirm acik gomol ko!

dia nk susu baru dia bangun.. tapi time dia bangun, omaknya tengah mengemas.. aku ape lagik.. amek lar dia wat dukung.. sodap dia landing pp dia atas bahu aku.. meloyot2 pipinya kat bahu.. marniey suka giler tengok rupa Mika mcm tue.. hahhah..

bila da lapar bebenor baru lar sound dia upppppppp!! laju je maknya smpai kasik susu.. hehehhe.. pastu dia smbung lena, ktorang smbung berborak..

kol 12 lebih gak baru balik dari umah ekin.. hihihii.. org terakhir smpai, wajib lar jadi org terakhir yg balik jugak yerk.. baru fair!

=)

No comments: