July 22, 2011

Miqhael New Fren

kat bangkok kan, tiap kali g bekfast, miqhael confirm akan jmpe kawan dia.. heheheh..

1st day masa jmpe kawan baru dia nie, korang tau dia buat ape?? dia g peluk n kiss org tue.. time tue dua2 tengah berdiri.. pastu dia blah mcm tue jerk.. hahhaha..

ketawa je parents budak yg kena kiss tue.. lepas dari tue, mmg tiap kali ktorang turun bekfast akan jmpe dorang 1 family.. anak kacuk budak nie.. omaknya orang thai, apaknya org poland tak silap aku..

asal jmpe budak nie jer, mulut dia laju je lar panggil baby.. baby.. tak benti2.. padahal umur lebih kurang jer.. cumanya budak tue tinggi dari dia je lar..

aku ckp ngan akak aku..

tinggi budak tue..

tengok lar bapak dia..

tue lar.. bapak tinggi.. anak pun ikut tinggi..

mcm miqhael gak.. tengok lar daddy dia..

hahahhahaha.. sendiri paham lar yerk.. daddy katik, anak pun katik.. muahahhahaa..

eh, tapi jgn dok kutuk gelak2.. aku dlu kecik2 pun org dok cakap katikkkkk!! da besar elok je tinggi.. akak aku yg katik skang.. muahahhaha..

budak peramah nie over skit.. kawannya nk makan pun tak tenteram.. hahahha.. mentang2 dia da kenyang kan.. sibuk nk main jerk..

owh, ktorang mula2 ingtkan budak tue girl okeh.. sbb rupa dia mmg mcm girl.. rupanya boy.. heheheh.. ada skali tue masa nk ke Siam Paragon, pun terserempak ngan dorang masa tunggu shuttle free kat simpang jalan..

=p

No comments: