July 5, 2011

MC for The First Time!

hari Khamis ari tue, bangun tdo pepagi tue mmg aku da rasa sengal2 badan, pastu kepala pun da berat gak.. tapi gigihkan diri p mandi siap2 sume.. ater, den nk kena anta akak den jugak kan..

smpai kat ofis, mmg terus melepek je kepala atas meja.. bekfast ke hape ke tak ingt da.. smpai lar akak ofis anta sms mintak tolong belikan bekfast, baru lar aku turun ke cafe..


pastu nek ofis smula, wat keje mane2 yg urgent dlu.. pastu smbung melepek atas meja smula.. dok melanding je kepala atas meja.. ngan ekon yang mmg sejuk tahap gaban..

bila da tak tahan sgt terus decide nk g klinik.. sib bek lar ofis nie sekangkang kera je ngan klinik kesihatan.. menapak lar ke klinik.. dpt bahang matahari tue mmg best giler..


amek nombor giliran, bayar singgit, pastu tunggu lar no giliran tue tertera baru lar msuk bilik yang mana satu..

no den kena msuk bilik no 7 tue hah.. sib bek doc hencem.. muahahaha..

prung prang prung prang dlm bilik doc tue, pastu segala anak tekak, temperature badan sume dia amek.. so doc ckp mmg sah demam!

sy nk mintak MC boleh x doc?? sy tak tahan lar ekon kat ofis tue.. sejuk sgt..

eh, mmg sy bagi MC pun.. awak boleh balik rehat..

okeh, tq doc!

sumpahhhh!! next time kalo tak sihat nk jmpe doc nie jerk.. hihihi..


ubat demam, ubt batuk n ubat selsema.. tapi batuk n selsema tue amek bila perlu jerk.. doc standby ubt tue siap2..

balik ofis, aku settle kan dlu keje mana2 yang patut.. pastu bantai tdo.. nk bg kepala aku ringan skit.. hehehe..

tgh hari tue mntk tolong mmber aku belikan roti.. makan roti seketul, pastu terus telan ubat.. pergghhhh.. nk terkeluar balik ubt tue rasanya.. serius, aku kalo da lama tak telan ubt, nk telan smula mmg payah lar.. mcm budak kecik je jadinya..

pastu smbung lagik tdo dari kol 2 hingga 5! perggghhhh, mmg terbaik pnye tdoooooo!!


ini MC yang den dpat! pestime dpt MC kan, wjib lar aku blogkan! cer kalo tetiap bulan dpt MC, koser aku nk blogkan eh.. muahhahah..

=p

2 comments:

HarLisz said...

nombor pun lebih kurang je aku nye 1031. hehe..

ubat pun sama la tapi aku extra ada antibiotik..hehe..

yaTy ♥ said...

hah elok lar tue..
aku dia tak bg antibiotik..
sbb batuk ngan selsema takde lagik kan..
dia just standbykan ubt batuk ngan selsema jerk..